Knüppelscheren

Croatian translation: škare za okrugle i kvadratne šipke/gredice

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Knüppelscheren
Croatian translation:škare za okrugle i kvadratne šipke/gredice
Entered by: Darko Kolega

15:50 Oct 23, 2017
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / alatni strojevi
German term or phrase: Knüppelscheren
Formstahl-, Knüppel-, Blockscheren


imam samo popis naziva strojeva

hvala na pomoći
Darko Kolega
Croatia
škare za okrugle i kvadratne šipke/gredice
Explanation:
ili kao što sam navela stroj za rezanje okruglih i kvadratnih šipki / gredica
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4škare za okrugle i kvadratne šipke/gredice
Tatjana Kovačec
3škare za šipke
Darko Pauković
Summary of reference entries provided
Tatjana Kovačec

  

Answers


16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
škare za šipke


Explanation:
Pronašao sam nečiji prijevod u jednom od ranijih projekata na kojem sam radio pa ne mogu tvrditi da je 100 % točan. Možda bi se moglo staviti škare za rezanje (metalnih) šipki.

Darko Pauković
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8

3 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
škare za okrugle i kvadratne šipke/gredice


Explanation:
ili kao što sam navela stroj za rezanje okruglih i kvadratnih šipki / gredica

Tatjana Kovačec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 138
Grading comment
hvala




Reference comments


3 days 2 hrs
Reference

Reference information:
https://de.wikipedia.org/wiki/Knüppel_(Stahl)
Knüppel ist die Bezeichnung für ein Halbzeug aus Stahl, mit quadratischem oder rundem Querschnitt, dessen Seitenlängen bzw. Durchmesser von 50 bis 130 mm hergestellt wird. [1] Der Knüppel ist grob verarbeitet und hat runde Kanten. Seine Länge beträgt normalerweise zwischen einigen Metern und 18 m. [2][3] Sie haben auf der ganzen Länge einen annähernd gleichbleibenden Querschnitt.

Shearing:https://en.wikipedia.org/wiki/Shearing_(manufacturing)

eng. je billet shear, shearing machine
fr. cisaille a barres (billettes)

Knüppel = eng. billet = gredica

file:///C:/Users/Tatjana/Downloads/MET_44_3_201_207_Mamuzic.pdf
Ako se malo bolje prouči, čini mi se da je tehnički termin: gredice
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN-DE-HR/TXT/?uri=CEL...

Nisam 100% sigurna, ali može proći i šipka mada ona podrazumijeva da je okrugla dok se ovdje radi o knüppel koje mogu biti ili okrugle ili četvrtaste pa mi se čini da je zbog toga izraz gredica...Malo proučite linkove koje sam navela
Čai i inženjerski riječnik Roko Cebalo daje billet / shear = gredica

https://www.scribd.com/doc/174528665/Inzinjerski-Rijecnik-EN...

a recimo da je to meni ipak neka referenca

u svakom slučaju čak i ako napišete škare za šipke nije pogrešno, ali ja bih možda išla u smjeru stroj za rezanje gredica/ rezalica za gredice

https://www.fsb.unizg.hr/usb_frontend/files/1349380489-0-pro...

Valjanje čeličnih ingota u poluproizvode (blum, slab, gredice), koji služe za
valjanje finalnih proizvoda (profili, tračnice, cijevi, limovi i trake)

ili ako ne gredice onda okrugle i kvadratne šipke

Tatjana Kovačec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 138




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search