Hefter

Croatian translation: bravar za pripajanje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Hefter
Croatian translation:bravar za pripajanje
Entered by: Darko Kolega

08:52 Mar 29, 2019
German to Croatian translations [PRO]
Electronics / Elect Eng / izmjenjivači topline
German term or phrase: Hefter
Hefterausbildung für gewickelte Wärmetauscher, erstellt von Abt.
Teil 2B: Heften von Stählen
Hefterqualifikation


spajač??


hvala na prijedlogu
Darko Kolega
Croatia
bravar za pripajanje
Explanation:
Hefter je pripajanje, postupak prije zavarivanja, eng. tacking. Heftschweissen je pripojno zavarivanje na hrvatskom.

Ono što me eventualno buni je jel se radi o bravarima koji obavljaju pripajanje ili to radi zavarivač....
eto

Bravar/ica...Opis posla: brušenje limova, pripajanje i priprema za zavarivanje.
https://www.posao.hr/oglasi/bravar-ica/460357/


Ja bih ipak ostavila općenito bravar.......
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1bravar za pripajanje
Tatjana Kovačec
5Varioc spajač/Univerzalni varioc
Bojan Dronjak


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Varioc spajač/Univerzalni varioc


Explanation:
Pozdrav Darko,

siguran sam da se radi o variocima, kod kojih je jedna od operacija i "heften". "Heften" znači spajanje, ali sam izraz spajač ne bi bio dovoljan.

Example sentence(s):
  • https://www.hoval.de/de/Hefter-Universalschweisser/job/908
Bojan Dronjak
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

3 days 6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
bravar za pripajanje


Explanation:
Hefter je pripajanje, postupak prije zavarivanja, eng. tacking. Heftschweissen je pripojno zavarivanje na hrvatskom.

Ono što me eventualno buni je jel se radi o bravarima koji obavljaju pripajanje ili to radi zavarivač....
eto

Bravar/ica...Opis posla: brušenje limova, pripajanje i priprema za zavarivanje.
https://www.posao.hr/oglasi/bravar-ica/460357/


Ja bih ipak ostavila općenito bravar.......

Tatjana Kovačec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 76
Grading comment
hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bojan Dronjak: Tacno kolegice, sad sam bas vidio Vaš prilog i provjerio Vašu tvrdnju. Našao sam da su Schlosser i Hefter sinonimi. Svaka čast:)
4 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search