Unternehmensausweis

Croatian translation: kartica za evidenciju radnog vremena

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Unternehmensausweis
Croatian translation:kartica za evidenciju radnog vremena
Entered by: sazo

19:52 Nov 5, 2014
German to Croatian translations [PRO]
Business/Commerce (general)
German term or phrase: Unternehmensausweis
Može mi netko ponuditi točan prijevod i pojasniti o čemu je riječ?
Otprilike znam ali želim bit sigurna :)
Ivana Bojcic
Croatia
kartica za evidenciju radnog vremena
Explanation:
Pretpostavljam da se radi o kartici tvrke s kojom se zaposlenici prijavljuju pri dolasku na posao i odlasku s njega. Odgovaram s mobitela pa ne mogu zalijepiti odgovarajuce linkove
Selected response from:

sazo
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2kartica za evidenciju radnog vremena
sazo
4iskaznica poduzeća
Izeta Schorr


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
kartica za evidenciju radnog vremena


Explanation:
Pretpostavljam da se radi o kartici tvrke s kojom se zaposlenici prijavljuju pri dolasku na posao i odlasku s njega. Odgovaram s mobitela pa ne mogu zalijepiti odgovarajuce linkove

sazo
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Darko Pauković: može imati i dodatne funkcije poput propusnice u određene prostorije (s obzirom na razinu ovlaštenja) http://www.thinksecure.de/id-card-management.html
9 hrs
  -> Hvala ti. Naravno da ovisi o odgovarajućem kontekstu.

agree  Domagoj
11 hrs
  -> Hvala.

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
iskaznica poduzeća


Explanation:
Neka poduzeća nisu otvorena za javnost. Zaposleni koriste za ulazak u zgradu poduzeća, također često i za uporabu parkirališta iskaznicu poduzeća, kako bi potvrdili identitet.
Isto vrijedi za osobe koje su zaposlene u vanjskoj službi nekog poduzeća - obvezno legitimisanje.

Izeta Schorr
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search