Stapelelement

Croatian translation: složivi element

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Stapelelement
Croatian translation:složivi element
Entered by: Darko Kolega

17:56 Mar 14, 2012
German to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Market-software
German term or phrase: Stapelelement
16 Items – Stapelelemente: Stapelelement Nr. 6463 - Stapelelement Nr. 6470 - Großes Schubladen-Element - Stapelelement Nr. 6468
Darko Kolega
Croatia
složivi element
Explanation:
prijedlog
Selected response from:

Darko Pauković
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5element stoga
sany
5element stoga
sany
3složivi element
Darko Pauković
2paleta
lidija68


Discussion entries: 1





  

Answers


16 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
paleta


Explanation:
ako govorimo o numizmatičkim kutijama, one imaju "palete" i ladice


On svoje  novčiće drži u numizmatičkoj kutiji. To je kutija s posebnim „paletama”, presvučenim glatkom tkaninom. Novčići se, osim u kutiji, mogu čuvati i u posebnim albumima s plastičnim listovima, plastičnim kapsulama ili „košuljicama” od kartona i prozirne folije. http://www.izvor-osmodec.hr/Hobiji/Numizmatika/numizmatika.h...

Numizmatičke kutije – radi se o specijalnim „paletama“ presvučenim glatkom tkaninom u koje se smještaju kovanice. Koristi se obično za starije i vrijednije primjerke. Više „paleta“ može biti smješteno u kutiji ili u kovčegu. http://hrvatskanumizmatika.blog.hr/2005/10/1629553481/korisn...
numizmatička kutija koja ima “palete” i ladice

lidija68
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 12

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
složivi element


Explanation:
prijedlog

Darko Pauković
Croatia
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 12

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
element stoga


Explanation:
element stoga

--------------------------------------------------
Note added at 20 Stunden (2012-03-15 14:54:12 GMT)
--------------------------------------------------

Stog ili složaj je u računarstvu apstraktni tip podataka (ATP) koji služi za pohranu niza istovrsnih elemenata. Vrsta je podatkovne strukture. Specifičan je po ograničenom pristupu svojim elementima, točnije omogućava upis i ispis po principu "zadnji koji ulazi - prvi izlazi" (engl. LIFO - last in, first out). Unatoč tome, nalazi široku primjenu.

hr.wikipedia.org/wiki/Stog

Example sentence(s):
  • Stog ili složaj je u računarstvu apstraktni tip podataka (ATP) koji služi za pohranu niza istovrsnih elemenata.
  • U glavnom programu izvesti učitavanje podataka za element stoga s tastature kao i ispisivanje elementa stoga koji je skinut (npr. unijeti nekoliko elemenata u ...

    Reference: http://hr.wikipedia.org/wiki/Stog
    Reference: http://lnr.irb.hr/soya/nastava/vjezbe-6.ppt
sany
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
element stoga


Explanation:
element stoga

Example sentence(s):
  • Stog ili složaj je u računarstvu apstraktni tip podataka (ATP) koji služi za pohranu niza istovrsnih elemenata.
  • U glavnom programu izvesti učitavanje podataka za element stoga s tastature kao i ispisivanje elementa stoga koji je skinut (npr. unijeti nekoliko elemenata u ...

    Reference: http://hr.wikipedia.org/wiki/Stog
    Reference: http://lnr.irb.hr/soya/nastava/vjezbe-6.ppt
sany
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search