Einzugsgebiet

Croatian translation: područje koje tendira prema

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Einzugsgebiet
Croatian translation:područje koje tendira prema
Entered by: barbie84

09:54 Mar 13, 2009
German to Croatian translations [PRO]
Business/Commerce (general) / Handel
German term or phrase: Einzugsgebiet
Das Einzugsgebiet des neuen Shopping Centers umfasst...
barbie84
područje koje tendira prema
Explanation:
Evo definicije na njemačkom:

Einzugsgebiet, Wirtschaft: Gebiet, das durch kulturelle und wirtschaftliche Einrichtungen eines zentralen Ortes mitversorgt wird und diesen mit Arbeitskräften (Pendlern) versorgt.

Ja bih malo prekrojila cijelu rečenicu:
Prema novom trgovačkom centru tendira područje koje obuhvaća...
Selected response from:

Ivana Kahle
Croatia
Grading comment
perfekt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2gravitacijsko područje, područje kojem nešto gravitira
Nina M Pelikan
4 +2gravitacijsko područje
Kristina Kolic
3područje koje tendira prema
Ivana Kahle


Discussion entries: 1





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
područje koje tendira prema


Explanation:
Evo definicije na njemačkom:

Einzugsgebiet, Wirtschaft: Gebiet, das durch kulturelle und wirtschaftliche Einrichtungen eines zentralen Ortes mitversorgt wird und diesen mit Arbeitskräften (Pendlern) versorgt.

Ja bih malo prekrojila cijelu rečenicu:
Prema novom trgovačkom centru tendira područje koje obuhvaća...

Ivana Kahle
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
perfekt!

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
gravitacijsko područje, područje kojem nešto gravitira


Explanation:
Dolje je i link na Znanstveni institut gradišćanskih Hrvatov, gradišćanska varijanta hrvatskog jezika dosta je drukčija ali veoma zanimljiva...

Example sentence(s):
  • Grad Gospić i njegovo gravitacijsko područje razvijat će čitav niz funkcija, sadržaja i aktivnosti, vezano uz zatečene karakteristike prostora i novi značaj Grada Gospića kao županijskog centra.
  • U ovom radu analizirano je gravitacijsko područje dnevnih migracija u Zagreb 1991. godine, kao i promjene u razdoblju 1981-1991. godine. Na osnovi analize broja i smjerova migracija, te strukture dnevnih migranata data je ocjena ocjena stupnja razvoja gr

    Reference: http://www.zigh.at/hrv/jezik/normaktu.html
    Reference: http://www.kapar.hr/frames/zicara_main.htm
Nina M Pelikan
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic: Ipak ste bili brži ;-)
15 mins
  -> :-) hvala

agree  bonafide1313
30 mins
  -> Hvala

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
gravitacijsko područje


Explanation:
Ja bih to prevela kao "gravitacijsko područje", a rečenicu kao "Gravitacijsko područje novog trgovačkog centra obuhvaća/uključuje... (gradove, broj stanovnika, i slično)". To je dakle područje prema kojemu određeni gradovi ili određeni broj građana gravitira, i koji opskrbljuje to područje. Da je riječ o struji ili plinu moglo bi se čak prevesti kao "opskrbno područje".

Definicija: "Einzugsgebiet, Wirtschaft: Gebiet, das durch kulturelle und wirtschaftliche Einrichtungen eines zentralen Ortes mitversorgt wird und diesen mit Arbeitskräften (Pendlern) versorgt."
http://lexikon.meyers.de/wissen/Einzugsgebiet (Sachartikel) ...

""West Gate", investicija vrijedna 270 milijuna eura, prostirat će se na površini od 215.000 četvornih metara. Centar će sadržavati 100.000 četvornih metara prodajnih prostora, gdje će se smjestiti više od 200 dućana. Cilj je privući dva milijuna stanovnika koji **gravitiraju** "West Gateu" i zbog toga će kupcima na raspolaganju biti čak 6000 parkirališnih mjesta. (...)
PROJEKT U BROJKAMA
Ime: West Gate
**Gravitacijsko područje**: 2 milijuna stanovnika"
http://www.briefing.hr/Naslovnica/tabid/36/ctl/Details/mid/3...

"Kod izbora makrolokacije prodavaonice najvažniji je i najveći poblem u određivanju GRAVITACIJSKOG PODRUČJA = prodajno trž neke prodavaonice trg centra ili trg poduzeća, dakle to je zemljopisno područje odakle dolaze potraživač".
http://free-os.t-com.hr/pavin/granski__mktg_-_trgovina.doc

"U prvom razdoblju, prije jačega manifestiranja utjecaja robnih kuća, prodavaonice su dijelile maloprodajno tržište te je svaka imala svoje gravitacijsko područje. Maloprodavači su mogli biti razasuti po cijelome gradu. Za njihovu opskrbu po ovome modelu postoji mnogo prodavaonica; svaka prodavaonica ostvaruje kontakte s potrošačima iz njezinog užeg gravitacijskog područja."
http://www.trend.hr/clanak.aspx?BrojID=52&KatID=41&ClanakID=...

"Okvirno se može računati da je gravitacijsko područje RD-a u radijusu od 2-4 km , odnosno od 5.000 do 50.000 stanovnika."
http://www.zagreb.hr/default.aspx?id=10770

"Uopće, trgovački centar lociran unutar središta pojedinog gradskog područja postaje njegovim poželjnim i konstitutivnim sadržajem jer posjeduje prepoznatljivo gravitacijsko područje i predvidivo ponašanje korisnika i izvan njega."
http://www.rijeka.hr/fgs.axd?id=13268

Kristina Kolic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313: po meni isto svakako nešto s osnovicom gravit****:),
20 mins
  -> Hvala, bonafide!

agree  Nina M Pelikan: Bila sam brža ali vi ste naveli više linkova :-DDD
31 mins
  -> Eto dokaza da nitko nije savršen :-)))))




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search