detendeurs

Romanian translation: reductor (de presiune)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:detendeur
Romanian translation:reductor (de presiune)
Entered by: Cristina Butas

17:45 Nov 19, 2007
French to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / sudura
French term or phrase: detendeurs
Plus d’économies :
- Plus de risques de démarrer un chantier sans gaz (jauge)
• Plus de facilité d’utilisation :
- Levier ON/OFF
- Visualisation instantanée du contenu (jauge)
- S’adapte à tous types de détendeurs

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
reductor de presiune
Explanation:
"Un détendeur est un mécanisme utilisé pour faire passer un gaz stocké dans un étage (bonbonne, accumulateur...) à une certaine pression, vers un étage où la pression est plus faible."
http://fr.wikipedia.org/wiki/DĂ©tendeur
Selected response from:

Cristina Butas
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1reductoare de presiune
Aug. Dragoste
4 +2reductor de presiune
Cristina Butas
3 +1regulator (de presiune)
Cristiana Coblis


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
regulator (de presiune)


Explanation:
Dacă e vorba de gaze

EX: Regulator de presiune Dn 50...100 pentru gaze filtrate ... In cromatografie este utilizat atat ca robinet de introducere a probei cat si ca robinet de ...
HTH



Cristiana Coblis
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena-Simona Craciun
1 hr
  -> Mulţumesc.

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
detendeur
reductor de presiune


Explanation:
"Un détendeur est un mécanisme utilisé pour faire passer un gaz stocké dans un étage (bonbonne, accumulateur...) à une certaine pression, vers un étage où la pression est plus faible."
http://fr.wikipedia.org/wiki/DĂ©tendeur


Example sentence(s):
  • "Pentru reductoarele de presiune CLOOS, din butelia cu racord la butelii pentru gaze comprimate si lichefiate sub presiune, precum si pentru reducerea presiunii în butelii cu gaze lichefiate conform DIN 53476 si mentinerea unei presiuni constante."

    Reference: http://www.sudura.ro/echipamente/redpres.php
Cristina Butas
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis: mai degrabă reductor
2 mins
  -> Mulţumesc, acum descopăr că se foloseşte şi "regulator"

agree  Elena-Simona Craciun
1 hr

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
reductoare de presiune


Explanation:
Se foloseşte, la sudura cu gaz oxiacetilenic, şi pe circuitul de acetilena şi pe circuitul de oxigen.

Aug. Dragoste
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena-Simona Craciun
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search