gris taupe

Romanian translation: gri taupe

06:43 Dec 19, 2008
French to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting
French term or phrase: gris taupe
Nume de culoare. Arată aşa:

http://pourpre.com/chroma/dico.php?typ=fiche&ent=taupe
Mihai Badea (X)
Luxembourg
Romanian translation:gri taupe
Explanation:
Sau pur şi simplu aşa... Şi engleza a păstrat taupe pentru numele acestei culori.
Selected response from:

Ioana Daia
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4gri taupe
Ioana Daia
4 +2Gri cârtiţă
Elena ILISOI
Summary of reference entries provided
(gri) taupe
Ştefania Iordan

Discussion entries: 7





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Gri cârtiţă


Explanation:
cred ca asta e traducerea...

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2008-12-19 07:08:23 GMT)
--------------------------------------------------

am mai gasit si varianta "cenusiu inchis"...

Elena ILISOI
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela BUFNILA: Gri cârtiţă.
21 mins
  -> Multumesc Mihaela !

agree  Monica Tuduce
2 hrs
  -> Multumesc Monica !

33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
gri taupe


Explanation:
Sau pur şi simplu aşa... Şi engleza a păstrat taupe pentru numele acestei culori.

Ioana Daia
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ştefania Iordan
1 hr
  -> Mulţumesc, Ştefania !

agree  Mihaela BUFNILA: E adevărat, mai ales în styling, confecţii şi cu precădere în haute-couture.
3 hrs
  -> Mulţumesc !

agree  A. I.-Eberlé: Accord
1 day 58 mins
  -> Mulţumesc !

agree  Cristina Bolohan
2 days 9 hrs
  -> Mulţumesc !




Reference comments


1 hr peer agreement (net): +1
Reference: (gri) taupe

Reference information:
vezi si http://ro.wiktionary.org/wiki/taupe
http://www.google.ro/search?hl=ro&q="gri taupe"&meta=lr=lang...

Ştefania Iordan
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  A. I.-Eberlé: în teorie, ochiul uman este capabil sa distinga pâna la 108 nuante de gri; printre ele exista diferite nivele cromatice de (generic) "gri închis" -arborescentele ex. : "gri petrol", "grej" (intre gri si bej) "gri brun", "gri maroniu", "gri roscat", etc.
1 day 4 mins
  -> Multumes, Aurelia!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search