cerclage

Polish translation: taśmowanie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:cerclage
Polish translation:taśmowanie
Entered by: Maria Schneider

08:31 Dec 20, 2007
French to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Retail
French term or phrase: cerclage
Chaque palette doit etre protegée par un cerclage.
Kamila Pogorzelska
taśmowanie
Explanation:
inna opcja :)
Selected response from:

Maria Schneider
Poland
Grading comment
tak też myślałam, dziękuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5taśmowanie
Maria Schneider
4opasanie taśmą
Ryszard Matuszewski


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
taśmowanie


Explanation:
inna opcja :)


    www.zueim.com.pl/referencje.html - 26k
    www.allegro.archiver.pl/ zaklad-produkcyjny-betoniarnia-427-245011.html
Maria Schneider
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
tak też myślałam, dziękuje

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opasanie taśmą


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2007-12-20 08:41:33 GMT)
--------------------------------------------------

jednostki ładunkowe, np. gdy pojedyncze opakowania są ułożone lub spiętrzone na palecie i. zamocowane na niej poprzez opasanie taśmą, folią kurczliwą lub ...
www.pcb.pl/pdfs/adr.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2007-12-20 09:15:14 GMT)
--------------------------------------------------

Każda paleta powinna być zabezpieczona taśmą :

Brykiet pakowany jest w foliowe worki, które układane są na palecie i dodatkowo zabezpieczone taśmą. W ten sposób firma GRABO oferuje estetyczny i ...

niepotrzebnych błędów podczas składania obudowy. Całość spakowana jest na palecie, zabezpieczona folią, taśmą i zapakowana w karton. ...
www.stegu.com/12.html

Są one zabezpieczone taśmą bandującą oraz folią strech z dodatkową warstwą ochronną u dołu palety. Wszystkie palety są także zabezpieczone podczas ...
www.monrol.pl/produkty_kw.html
www.grabo.com.pl/pl/oferta/inne/brykiet_drzewny/

Ryszard Matuszewski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search