palettisation

Polish translation: paletyzacja

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:palettisation
Polish translation:paletyzacja
Entered by: Maria Schneider

10:17 Dec 19, 2007
French to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Retail / wysyłka i konsygnacja towarów
French term or phrase: palettisation
W warunkach przetargowych, jeden z punktów
Kamila Pogorzelska
paletyzacja
Explanation:
Inna mozliwość
TRAPO AG: Paletyzacja i depaletyzacja za pomocą robotów Elastyczność tą widać w procesie paletyzacji i depaletyzacji produktów i elementów. ... Paletyzacja za pomocą robotów ma więcej zalet i oferuje większe ...
www.trapo.de/de-_x_palettierung_pl.php
Selected response from:

Maria Schneider
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1paletyzacja
Maria Schneider
3 +1paletowanie
Michał Szcześniewski


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
paletowanie


Explanation:
Czyli wymogi przetargowe w zakresie pakowania towarów w palety przed wysyłką, tak to rozumiem.
http://tinyurl.com/yt56lf


Example sentence(s):
  • Wyprodukowana okleina jest płasko skrawana, suszona i brzegowana. Ostatni etap produkcji stanowi obmierzanie powierzchniowe a następnie pakowanie w pakiety i paletowanie.

    Reference: http://62.233.136.244/oferta.html
Michał Szcześniewski
Poland
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ryszard Matuszewski
22 hrs
  -> Dziękuję

36 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
paletyzacja


Explanation:
Inna mozliwość
TRAPO AG: Paletyzacja i depaletyzacja za pomocą robotów Elastyczność tą widać w procesie paletyzacji i depaletyzacji produktów i elementów. ... Paletyzacja za pomocą robotów ma więcej zalet i oferuje większe ...
www.trapo.de/de-_x_palettierung_pl.php


    Reference: http://www.robak.konin.pl/?id=pal&lang=pl
    Reference: http://www.kurnik.pl/slownik/sp.phtml?sl=paletyzacja
Maria Schneider
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ryszard Matuszewski
22 hrs
  -> dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search