https://wiki.proz.com/kudoz/french-to-greek/medical-general/4641206-carotido-jugulaire.html

carotido-jugulaire

Greek translation: καρωτιδοσφαγιτιδική περιοχή

09:59 Dec 29, 2011
French to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general) / .
French term or phrase: carotido-jugulaire
Adenomegalie mesurant xxx en carotido-jugulaire superieure gauche

Από υπερηχογράφημα θυρεοειδούς
Georgia Charitou
Belgium
Greek translation:καρωτιδοσφαγιτιδική περιοχή
Explanation:
Δεδομένου ότι οι καρωτίδες αρτηρίες και οι σφαγίτιδες φλέβες είναι παράλληλες και σε πολύ μικρή απόσταση μεταξύ τους σε ορισμένα σημεία, υποθέτω ότι η φράση αναφέρεται σε διόγκωση λεμφαδένα σε κάποιο από τα σημεία αυτά.
Selected response from:

D. Harvatis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1καρωτιδοσφαγιτιδική περιοχή
D. Harvatis
3καρωτίδα αρτηρία
Maya M Fourioti
Summary of reference entries provided
liz askew

  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
καρωτίδα αρτηρία


Explanation:
Νομίζω πως αναφέρεται σε διόγκωση της άνω αριστερής καρωτίδας αρτηρίας


    Reference: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%88%CF%83%CF%89_%CE%BA%CE%B1...
Maya M Fourioti
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
καρωτιδοσφαγιτιδική περιοχή


Explanation:
Δεδομένου ότι οι καρωτίδες αρτηρίες και οι σφαγίτιδες φλέβες είναι παράλληλες και σε πολύ μικρή απόσταση μεταξύ τους σε ορισμένα σημεία, υποθέτω ότι η φράση αναφέρεται σε διόγκωση λεμφαδένα σε κάποιο από τα σημεία αυτά.

D. Harvatis
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vasiliki Topouzi
13 hrs




Reference comments


4 hrs
Reference

Reference information:
http://invenio.lib.auth.gr/record/57634

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2011-12-29 14:18:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.multilingualarchive.com/ma/enwiki/el/Jugular_veno...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2011-12-29 14:21:21 GMT)
--------------------------------------------------

Pices (s) jointe(s) : Bloc_interscalenique_Vx_vertebraux.jpg ...
elearning.ultrason.com/read_mess.php?id=798 - Translate this page
... défilé interscalénique ci dessous montre en profondeur et en médial, l'artère vertébrale et la veine vertébrale. ... par les vaisseaux carotido-jugulaire ; ce pourrait être, également, une vue supérieure du côté gauche, médial à droite de l'image.

il faut chercher la position anatomique tout d'abord

Pices (s) jointe(s) : Bloc_interscalenique_Vx_vertebraux.jpg ...
elearning.ultrason.com/read_mess.php?id=798 - Translate this page
... défilé interscalénique ci dessous montre en profondeur et en médial, l'artère vertébrale et la veine vertébrale. ... par les vaisseaux carotido-jugulaire ; ce pourrait être, également, une vue supérieure du côté gauche, médial à droite de l'image.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2011-12-29 14:35:47 GMT)
--------------------------------------------------

σφαγιτιδικός > jugular
ell.proz.com/...to.../2102354-σφαγιτιδικός.html - Translate this page
24 Αυγ. 2007 – (KudoZ) Ελληνικά σε Αγγλικά translation of σφαγιτιδικός: jugular [Forensic - Ιατρική (Γενικά) (Ιατρικά)].

liz askew
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also: