plan de stage

Greek translation: σχέδιο πρακτικής εξάσκησης (για ειδικευμένους γιατρούς) ή ως ειδ.γιατρός)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:plan de stage
Greek translation:σχέδιο πρακτικής εξάσκησης (για ειδικευμένους γιατρούς) ή ως ειδ.γιατρός)
Entered by: eleni_v (X)

09:29 Apr 13, 2010
French to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Τίτλοι ειδικότητας
French term or phrase: plan de stage
Demande d'enregistrement d'un plan de stage de medecin specialiste.
eleni_v (X)
σχέδιο πρακτικής εξάσκησης (για ειδικευμένους γιατρούς) ή ως ειδ.γιατρός)
Explanation:
quelle des deux versions est la meilleure dépend du contexte que je ne connais pas.

--------------------------------------------------
Note added at 34 Min. (2010-04-13 10:04:01 GMT)
--------------------------------------------------

γράφομαι σε μια λίστα προγράμματος ......
Selected response from:

Ellen Kraus
Austria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1σχέδιο πρακτικής εξάσκησης (για ειδικευμένους γιατρούς) ή ως ειδ.γιατρός)
Ellen Kraus
4πρόγραμμα πρακτικής εξάσκησης
Pierre Souris


Discussion entries: 2





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
σχέδιο πρακτικής εξάσκησης (για ειδικευμένους γιατρούς) ή ως ειδ.γιατρός)


Explanation:
quelle des deux versions est la meilleure dépend du contexte que je ne connais pas.

--------------------------------------------------
Note added at 34 Min. (2010-04-13 10:04:01 GMT)
--------------------------------------------------

γράφομαι σε μια λίστα προγράμματος ......

Ellen Kraus
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Constantinos Faridis (X): επίσης και μαθητείας...ανάλογα με τον τομέα
1 hr
  -> ευχαριστώ πολύ, ειδικά για τον ορο μαθητεία ! δεν αναφέρεται λοιπόν μόνο στο χρόνο μαθητείας για τους μαθητευομενους (en francais : les apprentis) ??

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
πρόγραμμα πρακτικής εξάσκησης


Explanation:
Ο Μπαμπινιώτης λέει για "σχέδιο" "προγραμματισμένος τρόπος δράσεως ή εργασίας" και δίνει ως συνώνυμο "πρόγραμμα"
Το πρόβλημα εγκείται στο ό,τι "σχέδιο πρακτικής εξάσκησης" απαντά 4 φορές στο Διαδίκτυο και "πρόγραμμα πρακτικής εξάσκησης" περισσότερο από 1000 φορές, αρά προτιμώ την δεύτερη λύση ως πλέον συνηθισμένη.

Pierre Souris
France
Native speaker of: French
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search