frontocentrale

Greek translation: μετωποκεντρικός

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:frontocentrale
Greek translation:μετωποκεντρικός
Entered by: Assimina Vavoula

15:57 Nov 17, 2009
French to Greek translations [PRO]
Medical (general)
French term or phrase: frontocentrale
Epilepsie partielle symptomaqtique pharmacoresistante avec crises partielles simples sensitivomotrices originaires de la region frontocentrale droite.
Assimina Vavoula
Greece
μετωποκεντρικός
Explanation:
εννοεί με επιληπτογόνες εστίες εντοπιζόμενες στη δεξιά μετωποκεντρική χώρα...

"...χαρακτηριστικά ΗΕΓφικά ευρήματα: διάγραμμα εγρήγορσης φυσιολογικό, ενώ κατά την φάση της υπνηλίας και σε όλα τα στάδια του ύπνου εμφανίζονται χαμηλού δυναμικού αιχμές που μπορεί να εναλλάσονται με βραδέα κύματα στις μετωποκεντρικές και βρεγματικές περιοχές..."
www.triaenatours.gr/congressImages/32.pdf -
http://www.triaenatours.gr/congressImages/32.pdf.



--------------------------------------------------
Note added at 2 ημέρες35 λεπτά (2009-11-19 16:33:39 GMT)
--------------------------------------------------

εννοεί " régions frontale et centrale" και όχι "κεντρικά (προς τη μέση γραμμή για να εννοούμαστε...) στο μετωπιαίο λοβό"...
Selected response from:

Panagiotis Andrias (X)
Greece
Grading comment
Merci.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5κεντρικής μετωπιαίας (χώρας)
Constantinos Faridis (X)
4μετωποκεντρικός
Panagiotis Andrias (X)
3κεντρομετωπιαίος
Spiros Doikas


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
κεντρικής μετωπιαίας (χώρας)


Explanation:
ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΕΤΩΠΙΑΙΑΣ ΓΡΑΜΜΗΣ. ... Η ΑΡΑΙΩΣΗ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΒΡΕΓΜΑΤΙΚΗ(ΠΛΑΙΝΗ) ΚΑΙ ΙΝΙΑΚΗ(ΠΙΣΩ) ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΤΡΙΧΩΤΟΥ. ...
www.kord.gr/default.asp?pid=24&la=1 - Προσωρινά αποθηκευμένη[PDF] Φαρμακευτικές και Χειρουργικές επιλογές για την αποκατάσταση και δια
Μορφή αρχείου: PDF/Adobe Acrobat - Προβολή ως HTML
μεγαλύτερης κεντρικής πυκνότητας. Συχνά πραγματοποιούνται 2-3 επεμβάσεις, .... ελαφρύ οίδημα (πρήξιμο) στη μετωπιαία χώρα για λίγες μέρες μετά την επέμβαση. ...
www.ishrs.org/.../ISHRS AM PB Greek Brochure.pdf - Παρόμοιες[PDF] Η καθιστική θέση υπό γενική αναισθησία προκαλεί µείωση των
Μορφή αρχείου: PDF/Adobe Acrobat - Quick View
µέση αρτηριακή πίεση (ΜΑΠ), η κεντρική φλεβική πίεση (ΚΦΠ), ο όγκος παλµού, η .... δέρµα στην περιοχή της µετωπιαίας χώρας του ...
anesthesia.gr/journal/ejournal2009/site/7.pdf

Constantinos Faridis (X)
Greece
Native speaker of: Greek

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
κεντρομετωπιαίος


Explanation:
κεντρομετωπιαίος

frontale = μετωπιαίος

Spiros Doikas
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

1 day 19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
μετωποκεντρικός


Explanation:
εννοεί με επιληπτογόνες εστίες εντοπιζόμενες στη δεξιά μετωποκεντρική χώρα...

"...χαρακτηριστικά ΗΕΓφικά ευρήματα: διάγραμμα εγρήγορσης φυσιολογικό, ενώ κατά την φάση της υπνηλίας και σε όλα τα στάδια του ύπνου εμφανίζονται χαμηλού δυναμικού αιχμές που μπορεί να εναλλάσονται με βραδέα κύματα στις μετωποκεντρικές και βρεγματικές περιοχές..."
www.triaenatours.gr/congressImages/32.pdf -
http://www.triaenatours.gr/congressImages/32.pdf.



--------------------------------------------------
Note added at 2 ημέρες35 λεπτά (2009-11-19 16:33:39 GMT)
--------------------------------------------------

εννοεί " régions frontale et centrale" και όχι "κεντρικά (προς τη μέση γραμμή για να εννοούμαστε...) στο μετωπιαίο λοβό"...

Panagiotis Andrias (X)
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Merci.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search