sensitivomotrice

Greek translation: αισθητικοκινητικός

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:sensitivomotrice
Greek translation:αισθητικοκινητικός
Entered by: Assimina Vavoula

15:56 Nov 17, 2009
French to Greek translations [PRO]
Medical (general)
French term or phrase: sensitivomotrice
Epilepsie partielle symptomaqtique pharmacoresistante avec crises partielles simples sensitivomotrices originaires de la region frontocentrale droite.
Assimina Vavoula
Greece
αισθητικοκινητικός/αισθητικός και κινητικός
Explanation:
-απλές μερικές/εστιακές αισθητικοκινητικές επιληπτικές κρίσεις
ή
απλές μερικές/εστιακές επιληπτικές κρίσεις με αισθητικοκινητικά/αισθητικά και κινητικά/σωματοαισθητικά και κινητικά σημεία/συμπτώματα/εκδηλώσεις...
-δεν αναφέρονται sensorielles/αισθητηριακές αλλά sensitives...

A. LES CRISES PARTIELLES: Elles ont un point de départ focal au sein du cortex, ... les crises commencent par des manifestations nettement focales (motrices, ... Crise avec signes sensitifs ou sensoriels: Crise somatosensitive: Par ...
mehdi-mehdy.blogspot.com/.../cours-neuro-les-crises-epileptiques.html -
http://mehdi-mehdy.blogspot.com/2000/01/cours-neuro-les-cris...

Les crises sont à classer en crises partielles ou généralisées. ... 2.3.1.1 Les crises motrices, sensitives et sensitivomotrices ... 2.3.1.2 Les crises sensorielles. Quand elles impliquent des aires primaires, leur sémiologie est ...
www.chups.jussieu.fr/.../POLY.Chp.2.3.html -
http://www.chups.jussieu.fr/polys/neuro/epilepsies/POLY.Chp....

... somatosensitives sensorielles - Complexes LES CRISES SENSORIELLES ... Crises partielles complexes II existe une altération de la conscience qui survient ...
http://books.google.gr/books?id=NRBoKvuMX14C&lpg=PA80&ots=Hm...

On distingue des crises motrices, sensitives, sensorielles, végétatives, ... Différents types de crises partielles simples. Quoique les signes soient très ...
http://books.google.gr/books?id=LJ79Kiequ38C&lpg=PA111&ots=G...


Épilepsie de l'enfant et de l'adulte 2.1.2 Crises sensitives et sensorielles • Les décharges intéressent les aires sensorielles primaires ou associatives. ...
http://books.google.gr/books?id=gqtupYymc_IC&lpg=PA168&ots=7...

τις εστιακές ( ή μερικές ) και τις γενικευμένες επιληπτικές κρίσεις ... αισθητικές ( μούδιασμα ενός άκρου ή μιας ολόκληρης πλευράς του κορμιού ), αισθητηριακές ( διαταραγμένη ή αλλοιωμένη όραση ή ακοή ή όσφρηση ), ή ψυχικές ( εδώ ...
iatreion.gr/newsdesk_info.php?...
http://iatreion.gr/newsdesk_info.php?newsPath=42&newsdesk_id...

Προβολή ως HTML
Απλές εστιακές κρίσεις με αισθητικά ή αισθητηριακά σημεία. - Απλές εστιακές κρίσεις με φυτικά ... Μερικά από τα συχνά αίτια επιληπτικών κρίσεων είναι: ...
nefeli.lib.teicrete.gr/browse/seyp/nos/2008/.../Apostolaki2008.pdf
http://nefeli.lib.teicrete.gr/browse/seyp/nos/2008/Apostolak...

Παροξυντικού τύπου διαταραχές, κινητικές, αισθητικές ή αισθητηριακές, οι οποίες μιμούνται επιληπτικές κρίσεις, συχνά δημιουργούν διαφοροδιαγνωστικά ...
www.encephalos.gr/full/37-4-04g.htm -

ΠINAKAΣ 2 Eστιακές (μερικές) κρίσεις επιληψίας. Aπλές (χωρίς διαταραχή συνείδησης) - Mε κινητικές εκδηλώσεις - Mε αισθητηριακά ή σωματοαισθητικά συμπτώματα ...
www.iatrikionline.gr/deltio_49/stro5.htm -

Selected response from:

Panagiotis Andrias (X)
Greece
Grading comment
Μερσί.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4αισθητικό-κινητικός, αισθητηριακοκινητικός
Spiros Doikas
4αισθητήριες-κινητήριες (κρίσεις)
Constantinos Faridis (X)
3αισθητικοκινητικός/αισθητικός και κινητικός
Panagiotis Andrias (X)


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
αισθητικό-κινητικός, αισθητηριακοκινητικός


Explanation:
αισθητικό-κινητικός, αισθητηριακοκινητικός

Spiros Doikas
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
αισθητήριες-κινητήριες (κρίσεις)


Explanation:
Η απομυελίνωση μπορεί να προσβάλει τόσο τα κινητήρια όσο και τα αισθητήρια νεύρα, και έτσι επιδρά στην κίνηση, .... Η σκλήρυνση μπορεί να παρουσιάσει εναλλαγές ώσεων και κρίσεων ή σταδιακή διαρκή αύξηση των συμπτωμάτων. ...
www.disabled.gr/lib/?p=7009

... οι ενέργειες του φαγητού και της πόσης είναι αισθητήρια-κινητήρια ..... επικοινωνία της γνώσης, κρίσης και εμπειρίας του στους Μηχανικούς Γνώσης και εν ...
nemertes.lis.upatras.gr/dspace/bitstream/.../1/Thesis_ChantzaraKaterina.pdf

Constantinos Faridis (X)
Greece
Native speaker of: Greek

1 day 18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
αισθητικοκινητικός/αισθητικός και κινητικός


Explanation:
-απλές μερικές/εστιακές αισθητικοκινητικές επιληπτικές κρίσεις
ή
απλές μερικές/εστιακές επιληπτικές κρίσεις με αισθητικοκινητικά/αισθητικά και κινητικά/σωματοαισθητικά και κινητικά σημεία/συμπτώματα/εκδηλώσεις...
-δεν αναφέρονται sensorielles/αισθητηριακές αλλά sensitives...

A. LES CRISES PARTIELLES: Elles ont un point de départ focal au sein du cortex, ... les crises commencent par des manifestations nettement focales (motrices, ... Crise avec signes sensitifs ou sensoriels: Crise somatosensitive: Par ...
mehdi-mehdy.blogspot.com/.../cours-neuro-les-crises-epileptiques.html -
http://mehdi-mehdy.blogspot.com/2000/01/cours-neuro-les-cris...

Les crises sont à classer en crises partielles ou généralisées. ... 2.3.1.1 Les crises motrices, sensitives et sensitivomotrices ... 2.3.1.2 Les crises sensorielles. Quand elles impliquent des aires primaires, leur sémiologie est ...
www.chups.jussieu.fr/.../POLY.Chp.2.3.html -
http://www.chups.jussieu.fr/polys/neuro/epilepsies/POLY.Chp....

... somatosensitives sensorielles - Complexes LES CRISES SENSORIELLES ... Crises partielles complexes II existe une altération de la conscience qui survient ...
http://books.google.gr/books?id=NRBoKvuMX14C&lpg=PA80&ots=Hm...

On distingue des crises motrices, sensitives, sensorielles, végétatives, ... Différents types de crises partielles simples. Quoique les signes soient très ...
http://books.google.gr/books?id=LJ79Kiequ38C&lpg=PA111&ots=G...


Épilepsie de l'enfant et de l'adulte 2.1.2 Crises sensitives et sensorielles • Les décharges intéressent les aires sensorielles primaires ou associatives. ...
http://books.google.gr/books?id=gqtupYymc_IC&lpg=PA168&ots=7...

τις εστιακές ( ή μερικές ) και τις γενικευμένες επιληπτικές κρίσεις ... αισθητικές ( μούδιασμα ενός άκρου ή μιας ολόκληρης πλευράς του κορμιού ), αισθητηριακές ( διαταραγμένη ή αλλοιωμένη όραση ή ακοή ή όσφρηση ), ή ψυχικές ( εδώ ...
iatreion.gr/newsdesk_info.php?...
http://iatreion.gr/newsdesk_info.php?newsPath=42&newsdesk_id...

Προβολή ως HTML
Απλές εστιακές κρίσεις με αισθητικά ή αισθητηριακά σημεία. - Απλές εστιακές κρίσεις με φυτικά ... Μερικά από τα συχνά αίτια επιληπτικών κρίσεων είναι: ...
nefeli.lib.teicrete.gr/browse/seyp/nos/2008/.../Apostolaki2008.pdf
http://nefeli.lib.teicrete.gr/browse/seyp/nos/2008/Apostolak...

Παροξυντικού τύπου διαταραχές, κινητικές, αισθητικές ή αισθητηριακές, οι οποίες μιμούνται επιληπτικές κρίσεις, συχνά δημιουργούν διαφοροδιαγνωστικά ...
www.encephalos.gr/full/37-4-04g.htm -

ΠINAKAΣ 2 Eστιακές (μερικές) κρίσεις επιληψίας. Aπλές (χωρίς διαταραχή συνείδησης) - Mε κινητικές εκδηλώσεις - Mε αισθητηριακά ή σωματοαισθητικά συμπτώματα ...
www.iatrikionline.gr/deltio_49/stro5.htm -



Panagiotis Andrias (X)
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Μερσί.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search