mosaiques

Greek translation: (αφηρημένα) σχήματα, ψηφιδωτά, μωσαϊκά

01:25 Dec 16, 2008
French to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general) / psychology
French term or phrase: mosaiques
στη φράση "tests mosaiques d'intelligence"

συγκείμενο

Revele avec brutalite par la deteriora¬tion des performances aux tests, notam¬ment aux tests mosaοques d'intelligence, le vieillissement psychique a d'abord ete considere comme un phenomene natu¬rel qu'il etait malseant ou inutile de vou¬loir elucider malgre l'appel lance par D. Wechsler en 1935 (Range of Human Capacities). Aujourd'hui, on applique avec succes a l'etude du vieillissement les methodes d'etude du developpement : suivis longitudinaux et comparaisons transversales
Georgia Charitou
Belgium
Greek translation:(αφηρημένα) σχήματα, ψηφιδωτά, μωσαϊκά
Explanation:
Από αυτά που βλέπω, αναφέρεται σε τεστ νοημοσύνης για παιδιά. Έχει διάφορα μέρη, ένα από αυτά είναι τεστ με σχήματα, ψηφιδωτά κλπ.

Αν δεις εδώ (http://www.testresearch.nl/sonre/sonr5e.html), έχει και εικόνες.

Sous-tests du SON-R 2 1/2 - 7

Les mosaïques : le sous-test mosaïques mesure la compréhension urbaine de l'enfant. Le test consiste en 15 items adans lesquels in faut reconstruire une figure à l'aide de petites pierres rouges.
http://www.oksub.com/test-intelligence-snijders-oomen.html

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-12-16 09:27:18 GMT)
--------------------------------------------------

Ίσως, να μπορούσες να το πεις και "παζλ", αφού αυτό είναι ουσιαστικά.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-12-16 09:42:39 GMT)
--------------------------------------------------

Ναι, παζλ. Σκέτο. Έτσι θα το έλεγα εγώ.
Selected response from:

d_vachliot (X)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5(αφηρημένα) σχήματα, ψηφιδωτά, μωσαϊκά
d_vachliot (X)
4 -1tα τεστ μοζαικά νοημοσύνης
Ellen Kraus
Summary of reference entries provided
Ellen Kraus
Η Αξιολόγηση του Παιδικού Ιχνογραφήματος
socratisv

Discussion entries: 2





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
tα τεστ μοζαικά νοημοσύνης


Explanation:
je dirais dans ce cas là

Ellen Kraus
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  socratisv: Personnelement, je dirais que ce mot (μοζαικά) n'existe pas en grec et que la construction en question est complétement fausse et donne un non sens:)
14 mins

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
(αφηρημένα) σχήματα, ψηφιδωτά, μωσαϊκά


Explanation:
Από αυτά που βλέπω, αναφέρεται σε τεστ νοημοσύνης για παιδιά. Έχει διάφορα μέρη, ένα από αυτά είναι τεστ με σχήματα, ψηφιδωτά κλπ.

Αν δεις εδώ (http://www.testresearch.nl/sonre/sonr5e.html), έχει και εικόνες.

Sous-tests du SON-R 2 1/2 - 7

Les mosaïques : le sous-test mosaïques mesure la compréhension urbaine de l'enfant. Le test consiste en 15 items adans lesquels in faut reconstruire une figure à l'aide de petites pierres rouges.
http://www.oksub.com/test-intelligence-snijders-oomen.html

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-12-16 09:27:18 GMT)
--------------------------------------------------

Ίσως, να μπορούσες να το πεις και "παζλ", αφού αυτό είναι ουσιαστικά.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-12-16 09:42:39 GMT)
--------------------------------------------------

Ναι, παζλ. Σκέτο. Έτσι θα το έλεγα εγώ.

d_vachliot (X)
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16




Reference comments


7 hrs
Reference

Reference information:
16 Dec 2008 ... στη φράση "tests mosaiques d'intelligence" συγκείμενο. Revele avec brutalite par la deteriora¬tion des performances aux tests, ...
eng.proz.com/kudoz/french_to_greek/medical_general/2990333-mosaiques.html - vor 5 Stunden gefunden - Ähnliche Seiten

Ellen Kraus
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

9 hrs
Reference: Η Αξιολόγηση του Παιδικού Ιχνογραφήματος

Reference information:
Η Αξιολόγηση του Παιδικού Ιχνογραφήματος
Δρ. Κ. Κουνενού

Ιστορική Αναδροµή

Το ιχνογράφηµα και η ζωγραφική αναγνωρίζονται ως δύο από τους σηµαντικότερους τρόπους έκφρασης των παιδιών και έχουν επανειληµµένα συνδεθεί µε την αποτύπωση της προσωπικότητας και των συναισθηµάτων τους. .....
Ο Lowenfeld (1947) επεσήµανε ότι το παιδί µέσα από τη ζωγραφιά, την κατασκευή, ενώνει διαφορετικά στοιχεία του περιβάλλοντος για να φτιάξει ένα σύνολο µε νόηµα. Η επιλογή που κάνει, ο τρόπος που τα συνενώνει, δείχνει ότι το παιδί δίνει µια εικόνα του εαυτού του.
http://www.eduportal.gr/modules.php?name=News&file=print&sid...


--------------------------------------------------
Note added at 9 heures (2008-12-16 11:20:11 GMT)
--------------------------------------------------

− P. anal. ou au fig. Ensemble formé d'éléments nombreux et disparates.
3. PSYCHOL. Test mosaïque. Test qui a pour difficulté l'assemblage rationnel de diverses pièces de bois colorés (d'apr. Piéron 1973).
http://www.cnrtl.fr/definition/mosaique

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search