UTILITÉS FLUIDES

Dutch translation: bedrijfsvloeistoffen

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:UTILITÉS FLUIDES
Dutch translation:bedrijfsvloeistoffen
Entered by: Bram Poldervaart

06:52 Aug 23, 2012
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical (general) / röntgenstraling
French term or phrase: UTILITÉS FLUIDES
le montage sur site des parties en pile et à terre, la réalisation du raccordement de la boucle à l’installation (notamment utilités fluides, électricité, contrôle commande, effluents, ventilation et radioprotection)
Bram Poldervaart
bedrijfsvloeistoffen
Explanation:
alle vloeistoffen die nodig zijn voor het functioneren van een machine of een motor, zoals smeerolie, hydraulische vloeistoffen, koelvloeistof e.d.
Selected response from:

Wouter Jongejan
France
Grading comment
Dank je Wouter!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1vloeistoftoevoer
Wim Jonckheere
3 +1bedrijfsvloeistoffen
Wouter Jongejan


Discussion entries: 1





  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
bedrijfsvloeistoffen


Explanation:
alle vloeistoffen die nodig zijn voor het functioneren van een machine of een motor, zoals smeerolie, hydraulische vloeistoffen, koelvloeistof e.d.


    Reference: http://www.mercedes-benz.nl/content/netherlands/mpc/mpc_neth...
Wouter Jongejan
France
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dank je Wouter!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wouter van Kampen
1 day 3 hrs

41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
vloeistoftoevoer


Explanation:
uit de context begrijp ik dat een röntgenmachine moet aangesloten worden, met stroom, ventilatie, afscherming straling etc.
dan is er ook toevoer en afvoer van bijv. water/koelvloeistof, olie, smeermiddelen of andere stoffen nodig, algemeen:
vloeistoftoevoer.


Wim Jonckheere
France
Works in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen
22 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search