fiches relais

Dutch translation: flyers

11:00 Feb 4, 2012
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research
French term or phrase: fiches relais
Deze term staat in een lijstje van communicatiekanalen die door een bedrijf worden gebruikt, naast 'publicité press'; 'présence web' en 'foires, affichages,...'

Weet iemand wat deze fiches relais in deze context zijn?

Alvast bedankt voor de hulp!

Gert
Gert Vercauteren
Belgium
Dutch translation:flyers
Explanation:
Hier waarschijnlijk meer in het bijzonder 'reisfolders', hoewel het niet lijkt te gaan om iets uitvouwbaars.
Daarom eventueel preciezer, maar wat minder beknopt: 'flyers met reisbestemmingen'.
Indien de veronderstelde context juist is en voldoende duidelijk, dan zou de toevoeging 'met reisbestemmingen' wellicht achterwege kunnen worden gelaten.

Cf.:

« VOYAGES CARREFOUR
[...]
Les promotions nationales : elles sont annoncées dans les catalogues Carrefour et sont relayées par nos fiches relais, en libre service dans nos agences. »
(http://voyages.carrefour.fr/voyages-carrefour/CS/popup/popup...

« Envie de soleil en hiver ou de croisières sur les fleuves russes ; d'une location de mobil home sur la côte basque ou d'un chalet dans les Alpes ; ne vous perdez plus dans les catalogues, allez droit à l'essentiel. Nos destinations se déclinent sous forme de fiches. Tout y est résumé de façon simple et en images. Le tout à des tarifs négociés par Carrefour. »
(http://www.cc-tourvillelariviere.com/35-8317-Enseigne.php?id...

Voorbeelden van fiches relais:
http://www.cc-tourvillelariviere.com/images/cc-tourvillelari...
http://www.cc-tourvillelariviere.com/images/cc-tourvillelari...
Selected response from:

Roy vd Heijden
Belgium
Grading comment
Bedankt!
Ik heb er uiteindelijk informatiefolders van gemaakt. Het ging over technische producten, dus het mocht wat algemener...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4informatiebladen
Bram Poldervaart
3flyers
Roy vd Heijden


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
flyers


Explanation:
Hier waarschijnlijk meer in het bijzonder 'reisfolders', hoewel het niet lijkt te gaan om iets uitvouwbaars.
Daarom eventueel preciezer, maar wat minder beknopt: 'flyers met reisbestemmingen'.
Indien de veronderstelde context juist is en voldoende duidelijk, dan zou de toevoeging 'met reisbestemmingen' wellicht achterwege kunnen worden gelaten.

Cf.:

« VOYAGES CARREFOUR
[...]
Les promotions nationales : elles sont annoncées dans les catalogues Carrefour et sont relayées par nos fiches relais, en libre service dans nos agences. »
(http://voyages.carrefour.fr/voyages-carrefour/CS/popup/popup...

« Envie de soleil en hiver ou de croisières sur les fleuves russes ; d'une location de mobil home sur la côte basque ou d'un chalet dans les Alpes ; ne vous perdez plus dans les catalogues, allez droit à l'essentiel. Nos destinations se déclinent sous forme de fiches. Tout y est résumé de façon simple et en images. Le tout à des tarifs négociés par Carrefour. »
(http://www.cc-tourvillelariviere.com/35-8317-Enseigne.php?id...

Voorbeelden van fiches relais:
http://www.cc-tourvillelariviere.com/images/cc-tourvillelari...
http://www.cc-tourvillelariviere.com/images/cc-tourvillelari...


Roy vd Heijden
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
Bedankt!
Ik heb er uiteindelijk informatiefolders van gemaakt. Het ging over technische producten, dus het mocht wat algemener...

6 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
informatiebladen


Explanation:
fiches d'informations ou fiche relais

Bram Poldervaart
Native speaker of: Native in FrenchFrench




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search