Il a fallu reprendre plusieurs fois le même travail car les intervenants n’allai

Dutch translation: Het werk moest verscheidene keren worden overgedaan omdat de actoren niet ...

23:41 Jun 10, 2004
French to Dutch translations [Non-PRO]
Manufacturing
French term or phrase: Il a fallu reprendre plusieurs fois le même travail car les intervenants n’allai
Het gaat om de eindconclusies van een rapport over tekortkomingen/onjuiste procedures in een productieketen
avantix
Netherlands
Dutch translation:Het werk moest verscheidene keren worden overgedaan omdat de actoren niet ...
Explanation:
of een synoniem voor "actoren", afhankelijk van je context...

Succes,

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Het werk moest verscheidene keren worden overgedaan omdat de actoren niet ...
Serge L
4hetzelfde werk diende meermaals worden overgedaan omdat de tussenpersonen...
Karina Vermeylen


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Il a fallu reprendre plusieurs fois le même travail car les intervenants n’allai
hetzelfde werk diende meermaals worden overgedaan omdat de tussenpersonen...


Explanation:
....

Karina Vermeylen
Native speaker of: Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 4

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Il a fallu reprendre plusieurs fois le même travail car les intervenants n’allai
Het werk moest verscheidene keren worden overgedaan omdat de actoren niet ...


Explanation:
of een synoniem voor "actoren", afhankelijk van je context...

Succes,

Serge L.

Serge L
Grading comment
Bedankt!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search