touret (urgent)

Dutch translation: sluitring

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:touret
Dutch translation:sluitring
Entered by: Ellen-Marian Panissières

08:52 Oct 30, 2008
French to Dutch translations [PRO]
Manufacturing
French term or phrase: touret (urgent)
Ainsi le cadenas emprunté au sac XXX s’attache-t-il désormais au touret du flacon de l’eau de parfum pour en signer l’identité.

Wat wordt hiermee bedoeld?
Ellen-Marian Panissières
France
sluitring
Explanation:
Als je naar een afbeelding kijkt, is het een ring met een oogje waar het hangslotje doorheen moet. Maar om het niet te technisch te maken voor een parfum, stel ik 'sluitring' voor...
Selected response from:

Bieke Bernaert
Netherlands
Grading comment
Dank je wel, het is uiteindelijk, na praten met de klant 'sluithaak' geworden.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3sluitring
Bieke Bernaert
3haspel
Anne-Marie Kalkman


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
haspel


Explanation:
Wel raar, een haspel in combinatie met een parfumfles, maar in de NL promotie van Kelly Calèche staat het toch echt.


    Reference: http://www.winkellijst.be/nl/lijst/gezond-mooi/parfums/herme...
    Reference: http://ray32.oldiblog.com/?page=articles&rub=456491
Anne-Marie Kalkman
Native speaker of: Dutch

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sluitring


Explanation:
Als je naar een afbeelding kijkt, is het een ring met een oogje waar het hangslotje doorheen moet. Maar om het niet te technisch te maken voor een parfum, stel ik 'sluitring' voor...

Bieke Bernaert
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 2
Grading comment
Dank je wel, het is uiteindelijk, na praten met de klant 'sluithaak' geworden.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search