Étant préalablement exposé que:

Dutch translation: Van te voren is uiteengezet dat:

21:37 Feb 26, 2004
French to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
French term or phrase: Étant préalablement exposé que:
Inleidende zin van een paragraaf in een schriftelijke overeenkomst tussen twee partijen
Ballistic
Belgium
Dutch translation:Van te voren is uiteengezet dat:
Explanation:
exposer lijkt me hier de betekenins van uiteenzetten te hebben!
Succes Steven....ik ben klaar Bram

Selected response from:

Bram Poldervaart
Grading comment
Bedankt Bram, dit was het beste voorstel.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Van te voren is uiteengezet dat:
Bram Poldervaart
3Uiteen is gezet
Hans van Leeuwen
3Vooraf(gaand) gepresenteerd/voorgesteld
George Vardanyan


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Étant préalablement exposé que:
Vooraf(gaand) gepresenteerd/voorgesteld


Explanation:
Étant - die wordt
préalablement - voraf(gaand), van tevoren, eerst
exposé - gepresenteerd, voorgesteld, vertoond, geïntroduceerd


    Reference: http://europa.eu.int/comm/secretariat_general/sgb/state_aids...
    Reference: http://www.lbr.nl/onderwijs/nieuwsbrieftijmjuni2003.html
George Vardanyan
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 2

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Étant préalablement exposé que:
Van te voren is uiteengezet dat:


Explanation:
exposer lijkt me hier de betekenins van uiteenzetten te hebben!
Succes Steven....ik ben klaar Bram



Bram Poldervaart
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bedankt Bram, dit was het beste voorstel.

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Uiteen is gezet


Explanation:
Eerste indruk:

Zoals hierboven/hiervoor uiteen is gezet:

Hans van Leeuwen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search