mission de rédaction du «Règlement de l’appel à projets

Dutch translation: opdracht tot het redigeren van het \"Reglement voor het indienen van projecten

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:mission de rédaction du «Règlement de l’appel à projets
Dutch translation:opdracht tot het redigeren van het \"Reglement voor het indienen van projecten
Entered by: Annette van der Lei (X)

10:14 Dec 1, 2006
French to Dutch translations [PRO]
Business/Commerce (general) / presentation du candidat
French term or phrase: mission de rédaction du «Règlement de l’appel à projets
Cahier des charges pour une mission de rédaction du «Règlement de l’appel à projets Urbanisme Durable 2015»
Annette van der Lei (X)
Spain
opdracht tot het redigeren van het "Reglement voor het indienen van projecten
Explanation:
Gaat dit over Lille?

.... in het kader van Duurzame Stadplanning 2015 (of zoiets)

Eerst wordt de redactie van het reglement uitbesteed aan een studiegroep en daarna kunnen inhoudelijke projecten worden ingediend.
Selected response from:

hirselina
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1opdracht tot het redigeren van het "Reglement voor het indienen van projecten
hirselina
3redactieopdracht van het "reglement projectoproep
Bram Poldervaart


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
opdracht tot het redigeren van het "Reglement voor het indienen van projecten


Explanation:
Gaat dit over Lille?

.... in het kader van Duurzame Stadplanning 2015 (of zoiets)

Eerst wordt de redactie van het reglement uitbesteed aan een studiegroep en daarna kunnen inhoudelijke projecten worden ingediend.


hirselina
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 23
Notes to answerer
Asker: bedankt Hirselina, mijn vermoeden is bevestigd.

Asker:


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  NMR (X)
9 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
redactieopdracht van het "reglement projectoproep


Explanation:
In ieder geval Reglement projectoproep lijkt mij de correcte vertaling.. maar ik ben nog niet zeker van redactieopdracht...het kan misschien ook bewerkingsopdracht zijn afhankelijk van de context

Bram Poldervaart
Works in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search