remisé

Dutch translation: met een korting van

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:remisé
Dutch translation:met een korting van
Entered by: Bram and Svetlana van Son-Kuzovkova

05:26 Nov 27, 2003
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
French term or phrase: remisé
Sous forme de crédit ristourne sur 4 ans et sur la base d'un chiffre d'affaire annuel hors taxes films remisé d’environ 100 000 euros HT."
Bram and Svetlana van Son-Kuzovkova
Netherlands
met een korting van
Explanation:
remisé komt van remise, korting. Wat ik niet weet is of het gaat om een korting van 100.000 € of dat de eindprijs (na korting) 100.000 € is. Ik hoop dat dat uit de context blijkt.
Selected response from:

Nicolette Ri (X)
Grading comment
Bedankt!
Er wordt inderdaad een soort korting bedoeld, alleen was het niet geheel duidelijk hoe dit het best vertaald moet worden in combinatie met "crédit ristourne".
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4terugbetaald
Bram Poldervaart
3met een korting van
Nicolette Ri (X)
3overgemaakt?
Peter Leistra


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
overgemaakt?


Explanation:
betaald? Het is een suggestie. Ik weet het niet zeker.

Peter Leistra
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 11

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
terugbetaald


Explanation:
que l'un des motifs pour lesquels la créance a été remisée ou est


la dette est devenue, pour la dernière fois, une dette remisée avant le

als je bij google remisée intypt vind je veel hits.

Bram Poldervaart
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 101

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
met een korting van


Explanation:
remisé komt van remise, korting. Wat ik niet weet is of het gaat om een korting van 100.000 € of dat de eindprijs (na korting) 100.000 € is. Ik hoop dat dat uit de context blijkt.

Nicolette Ri (X)
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 824
Grading comment
Bedankt!
Er wordt inderdaad een soort korting bedoeld, alleen was het niet geheel duidelijk hoe dit het best vertaald moet worden in combinatie met "crédit ristourne".




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search