montant arrière

Dutch translation: achterstijl

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:montant arrière
Dutch translation:achterstijl
Entered by: Jorim De Clercq

18:23 Mar 18, 2015
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
French term or phrase: montant arrière
COUPE-CEINTURE
En cas d’urgence, un coupe ceinture est à disposition coté gauche, sur le montant arrière du véhicule.

Dit maakt deel uit van de handleiding van een voertuig.

Bedankt!
Jorim De Clercq
Ecuador
achterstijl
Explanation:
Een voorstel.

--------------------------------------------------
Note added at 2 uren (2015-03-18 21:15:06 GMT)
--------------------------------------------------

Vgl. :

« Proche d’être dévoilée à Los Angeles et à Guangzhou, la Mercedes-Maybach S600 se laisse deviner à travers une ultime image de teaser qui montre le logo Maybach à côté du montant arrière. »
(http://www.turbo.fr/actualite-automobile/739853-mercedes-may...
http://img.turbo.fr/015200BE07759187-c1-photo-mercedes-mayba...

ˮDaar is ‘ie dan: de langverwachte, extra-sjieke S-Klasse met veel cilinders en een dubbel-M-logo op de achterstijl. Dit is de 5,45 meter lange Mercedes-Maybach S-Klasse, volgens de makers de stilste serieproductieauto ter wereld.ˮ
(http://www.autoblog.nl/nieuws/officieel-ultraluxe-mercedes-m...
http://static.autoblog.nl/images/wp2014/Maybach-S600-001.jpg...
Selected response from:

Roy vd Heijden
Belgium
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1achterstijl
Roy vd Heijden
3C-stijl
Odette Jonkers (X)
3achteropstap
Jan Willem van Dormolen


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
achterstijl


Explanation:
Een voorstel.

--------------------------------------------------
Note added at 2 uren (2015-03-18 21:15:06 GMT)
--------------------------------------------------

Vgl. :

« Proche d’être dévoilée à Los Angeles et à Guangzhou, la Mercedes-Maybach S600 se laisse deviner à travers une ultime image de teaser qui montre le logo Maybach à côté du montant arrière. »
(http://www.turbo.fr/actualite-automobile/739853-mercedes-may...
http://img.turbo.fr/015200BE07759187-c1-photo-mercedes-mayba...

ˮDaar is ‘ie dan: de langverwachte, extra-sjieke S-Klasse met veel cilinders en een dubbel-M-logo op de achterstijl. Dit is de 5,45 meter lange Mercedes-Maybach S-Klasse, volgens de makers de stilste serieproductieauto ter wereld.ˮ
(http://www.autoblog.nl/nieuws/officieel-ultraluxe-mercedes-m...
http://static.autoblog.nl/images/wp2014/Maybach-S600-001.jpg...


Roy vd Heijden
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 220
Grading comment
Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Els Peleman
20 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
achteropstap


Explanation:
Of achteropstaptree

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
C-stijl


Explanation:
Er wordt in een auto onderscheid gemaakt tussen A-, B-, C- en D-stijlen; hier is sprake van de C-stijl, denk ik


    Reference: http://www.opel.nl/content/dam/Opel/Europe/netherlands/nscwe...
    Reference: http://routedelafemme.nl/autowoordenboek/het-autowoordenboek...
Odette Jonkers (X)
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 11




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search