spile

Ukrainian translation: паля, вивідна трубка, тріска, скіпа.

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spile
Ukrainian translation:паля, вивідна трубка, тріска, скіпа.
Entered by: Marta Argat

16:50 Mar 7, 2005
English to Ukrainian translations [PRO]
Forestry / Wood / Timber / виробництво кленового сиропу
English term or phrase: spile
A spout called a spile is hammered into the hole. The sap drips into a pail that hangs from the spile.
Дякую за увагу!
Marta Argat
паля, вивідна трубка, тріска, скіпа.
Explanation:
паля, вивідна трубка, тріска, скіпа.

--------------------------------------------------
Note added at 3 days 10 hrs 29 mins (2005-03-11 03:20:03 GMT)
--------------------------------------------------

ну что, ни один из ответов не подошёл ?? Может, всё же выберите тот ответ, что вам помог больше всего?
Selected response from:

Larysa Shell
United States
Grading comment
Дуже дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1трубочка
Jarema
3 +1паля, вивідна трубка, тріска, скіпа.
Larysa Shell
2див.
Joseph Kovalov


Discussion entries: 4





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
трубочка


Explanation:
трубочка

Лісничиха - Олесь Донченко
БЕРЕЗОВИЙ СІК
березі було просвердлено дірку, встромлено бузинову трубочку, і з неї в глечик
www.ukrcenter.com/read.asp?id=1046&page=13

Видершись на стілець, браконь'єри «обчухрують» бруньки з гілля, яке нижче до землі, а молодим до вподоби березовий сік, який вони добувають, забиваючи молотком у живе дерево металеві трубочки і підвішуючи на них пластикові пляшки.

http://news.ztown.info/town/ecology/n3906.html

Jarema
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mk_lab
2 mins

19 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
див.


Explanation:
У нас ці штуки називають трубочки
(http://www.vokrugsveta.ru/quiz/?item_id=174) за аналогією з трубочками для збирання березового соку.
Юрій про це вже написав та я не маю нічого проти „трубочки”.

Втім, мені здається, що за формою та принципом „spile” більш схожа на жолобок.
Я особисто написав би „жолобок”, якщо зустрів би це слово в окремому контексті, але в Вашому випадку слід поміркувати.
Окрім „spile” маємо перекласти ще spout. Ми ж не напишемо: "Жолобок, який називається жолобок/трубочка". Та й "spile" в цьому значенні більш схожий на слово, що його не можна локалізувати (немає в нас такого аналога н 100%).

А чи можете Ви написати так: "Жолобок, який (в Канаді) називають "спайл", вбивають до надрізу (отвору). Пасока (живиця, сік) крапає до відерця, що підвішують на цей жолобок.

Замість жолобка мабуть більше підходить інше слово „воронка” (рос.), але я не впевнений як в цьому контексті її перекласти українською.

Щасти Вам

Joseph Kovalov
Israel
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

2 days 7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
паля, вивідна трубка, тріска, скіпа.


Explanation:
паля, вивідна трубка, тріска, скіпа.

--------------------------------------------------
Note added at 3 days 10 hrs 29 mins (2005-03-11 03:20:03 GMT)
--------------------------------------------------

ну что, ни один из ответов не подошёл ?? Может, всё же выберите тот ответ, что вам помог больше всего?

Larysa Shell
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Дуже дякую!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: вивідна трубка
1 day 11 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search