National Energy Regulator

Ukrainian translation: Національний регулятор в енергетиці

10:50 Jul 26, 2013
English to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: National Energy Regulator
Національний регулятор енергетики чи Національне регулювання енергетики?
Сумніви виникли через запропонований переклад «регулювання», але ж існує слово regulation.
Контекст: офіційна документація ЄБРР
Talli Stojadinovic
Ukraine
Ukrainian translation:Національний регулятор в енергетиці
Explanation:
наближаймося до оригіналу
Цим регулятором дійсно є НКРЕ=NERC
http://www2.nerc.gov.ua/control/en/publish/article/main?art_...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2013-07-26 13:02:11 GMT)
--------------------------------------------------

Націонал... capitalize pls
Selected response from:

Vladyslav Golovaty
Ukraine
Grading comment
Дякую.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Національний орган регулювання у сфері енергетики
Yelisey Moroz
3Національний регулятор в енергетиці
Vladyslav Golovaty


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
national energy regulator
Національний орган регулювання у сфері енергетики


Explanation:
як варіант, за аналогією з http://www.nerc.gov.ua/

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2013-07-26 11:05:04 GMT)
--------------------------------------------------

Чи "орган державного регулювання у сфері енергетики"

Yelisey Moroz
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Russian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maksym Petrov: Мабуть, йдеться саме про цю комісію. Ось стаття, де називають регулятором, органом регулювання тощо: http://es-ukraina.blogspot.com/2012/02/blog-post.html
48 mins
  -> Дякую!

agree  Denys Dömin: Можна й без "сфери", гадаю, за таким зразком: Національна комісія регулювання (електро)енергетики України. Що простіше, то краще :)
2 hrs
  -> Дякую!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
national energy regulator
Національний регулятор в енергетиці


Explanation:
наближаймося до оригіналу
Цим регулятором дійсно є НКРЕ=NERC
http://www2.nerc.gov.ua/control/en/publish/article/main?art_...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2013-07-26 13:02:11 GMT)
--------------------------------------------------

Націонал... capitalize pls

Example sentence(s):
  • 16 трав. 2013 ... По тому, як парламент розпочав розгляд законопроекту, що розширює повноваження національного регулятора в енергетиці, ..
  • Зустріч проходить у приміщенні Національної Енергетичної Комісії - національного регулятора ринку енергопостачання Іспанії.

    Reference: http://www.bbc.co.uk/ukrainian/business/2013/05/130516_ukrai...
    Reference: http://www.osce.org/ukraine/85106
Vladyslav Golovaty
Ukraine
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Дякую.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search