non-institutionalised

Ukrainian translation: які не перебувають в спеціалізованих закладах

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:non-institutionalised
Ukrainian translation:які не перебувають в спеціалізованих закладах
Entered by: Zoryana Dorak

11:50 Dec 8, 2019
English to Ukrainian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / socila polls, surveys
English term or phrase: non-institutionalised
Context: The sampling frame represents the entire civilian, non-institutionalised, aged 15 and older population of the entire country.
Nadyiia Derkach
Ukraine
які не перебувають в спеціалізованих закладах
Explanation:
які не перебувають в спеціалізованих закладах
Selected response from:

Zoryana Dorak
Ukraine
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5неінституціалізований
Viktoriia Horiachko
4 +1які не перебувають в спеціалізованих закладах
Zoryana Dorak
3які не перебувають у виправних закладах
Igor Andreev
3[цивільне населення,] не об'єднане у формальні групи
Vladyslav Golovaty


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
неінституціалізований


Explanation:
Антонім до "інституціалізований"
Source: https://uk.wikipedia.org/wiki/Інституціоналізація

Example sentence(s):
  • Однак проблеми, які породжує неінституціалізований ринок праці, поглиблюють кризові явища в економіці, стримують структурні перетворення

    Reference: http://www.economy.in.ua/pdf/1_2010/21.pdf
    Reference: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/opac/search.exe?C21COM=2&I2...
Viktoriia Horiachko
Albania
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
які не перебувають в спеціалізованих закладах


Explanation:
які не перебувають в спеціалізованих закладах

Zoryana Dorak
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariia Panchenko: можна уточнити: які не перебувають в психіатричних лікарнях, в'язницях та інших спеціалізованих закладах
1 day 7 hrs
  -> Дякую!

41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
[цивільне населення,] не об'єднане у формальні групи


Explanation:
тут мається на увазі цивільне населення, не об'єднане у формальні групи, IMHO
синонімом non-institutionalised буде non-formal
наприклад, formal group - формальна група,
institutionalized - взятий під варту, який перебуває в ув'язненні
institutionalized treatment - виправний вплив на засудженого (навряд чи тут?)
також: institutionalized group , institutional group , formal organization

Vladyslav Golovaty
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 16

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
які не перебувають у виправних закладах


Explanation:
припускаю, що з опитування виключили саме засуджених:
institutionalised - officially placed in or committed to a specialized institution - взятий під варту, який перебуває в ув'язненні

Є ще подібний варіант, запропонований Zoryana Dorak, але він здається дещо розмитим, спеціалізовані заклади бувають різні...

Igor Andreev
Native speaker of: Native in RussianRussian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search