Pallet Racking Systems

Turkish translation: palet raf sistemi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Pallet Racking Systems
Turkish translation:palet raf sistemi
Entered by: Selçuk Dilşen

13:09 Feb 23, 2017
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / Depolama
English term or phrase: Pallet Racking Systems
Şöyle bir sorunum var; pallet racking system için çoğu kez "installation" olarak bahsediliyor belgede, bunun için ne demem uygun olur tesisat, teçhizat vs düşündüm ama bir türlü içime sinmedi.
Sami Yılmazer
Turkey
palet raf sistemi
Explanation:
Tırnak işaretli olarak "palet raf sistemi" araması sonucunda Google 33.900 sonuç veriyor.
Installation için, Recep beyin dediği gibi "düzen" ya da "düzenek" uygun olabilir. Ben de "donanım", "donatı" ve "tertibat" karşılıklarını önerebilirim.

https://www.google.com.tr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=...
Selected response from:

Selçuk Dilşen
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2palet istifleme sistemleri
Recep Kurt
5Palet raflı sistemler
Salih1946
4palet raf sistemi
Selçuk Dilşen


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
pallet racking systems
palet istifleme sistemleri


Explanation:
https://goo.gl/DDvVhy

Recep Kurt
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 38
Notes to answerer
Asker: Sorduğum şey o değil, palet raf sistemleri olarak geçiyor zaten. Sorduğum, bu sistem için çoğu kez "installation" geçmiş, bu kelime için ne diyebilirim


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Arda Barista: tamamen katılıyorum
2 mins
  -> Teşekkür ederim Arda Bey

agree  deryaun (X): aynen
18 hrs
  -> Teşekkürler hocam

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pallet racking systems
palet raf sistemi


Explanation:
Tırnak işaretli olarak "palet raf sistemi" araması sonucunda Google 33.900 sonuç veriyor.
Installation için, Recep beyin dediği gibi "düzen" ya da "düzenek" uygun olabilir. Ben de "donanım", "donatı" ve "tertibat" karşılıklarını önerebilirim.

https://www.google.com.tr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=...

Selçuk Dilşen
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 40

1 day 12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pallet racking systems
Palet raflı sistemler


Explanation:
Installation : Kurulum / kuruluşu

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search