Stub up

Turkish translation: (kablo) geçiş borusu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Stub up
Turkish translation:(kablo) geçiş borusu
Entered by: Selçuk Dilşen

11:19 Feb 20, 2017
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / Demiryolları
English term or phrase: Stub up
Power
• Must be present at the controls enclosure stub up

Burada bahsedilen konu, Tren tekerleklerinin ölçümünü yapacak olan teçhizatın özellikleri. Bir kumanda panosu var ve controls enclosure stub up diyor, "stub up" için ne denebilir
Sami Yılmazer
Turkey
(kablo) geçiş borusu
Explanation:
Aşağıdaki linkte işlevi ve resmi açıkça belirtilmiş:
http://www.aquashi.co.uk/cut_sheets/stub-up-electrical.pdf
Bu, bir çeşit kablo kanalı ama kablo kanalları gibi kapaklı değil, duvarlardan geçiş için yapılmış sağlam bir boru şeklinde. Endüstride bire bir farklı bir karşılığı olabilir ama ben bulamadım. Buna "kablo geçiş borusu" derseniz okuyan anlayacaktır. Bağlam olarak verdiğiniz cümleden kontrol panosuna da kabloları bu parça vasıtasıyla geçirdikleri anlaşılıyor.
Selected response from:

Selçuk Dilşen
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(kablo) geçiş borusu
Selçuk Dilşen
4Boji
Salih1946


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stub up
Boji


Explanation:
The stub axle and wheel assembly

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stub up
(kablo) geçiş borusu


Explanation:
Aşağıdaki linkte işlevi ve resmi açıkça belirtilmiş:
http://www.aquashi.co.uk/cut_sheets/stub-up-electrical.pdf
Bu, bir çeşit kablo kanalı ama kablo kanalları gibi kapaklı değil, duvarlardan geçiş için yapılmış sağlam bir boru şeklinde. Endüstride bire bir farklı bir karşılığı olabilir ama ben bulamadım. Buna "kablo geçiş borusu" derseniz okuyan anlayacaktır. Bağlam olarak verdiğiniz cümleden kontrol panosuna da kabloları bu parça vasıtasıyla geçirdikleri anlaşılıyor.


    Reference: http://www.aquashi.co.uk/cut_sheets/stub-up-electrical.pdf
Selçuk Dilşen
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 40




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search