hatch (front hatch/rear hatch)

Turkish translation: motor bölmesi kapağı (ön kapak/arka kapak)

07:01 Apr 11, 2016
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / demiryolları, yüksek hızlı tren
English term or phrase: hatch (front hatch/rear hatch)
Yüksek hızlı trenlerle ilgili bir metinde geçiyor ve "front hatch" ve "rear hatch" diye iki versiyonu var.

Metindeki bağlam:
Open front hatch!
When the button is pushed the first time, the front end nose flaps at the front open at v
Dagdelen
Turkey
Turkish translation:motor bölmesi kapağı (ön kapak/arka kapak)
Explanation:
İlk referenstaki resimde kapak açık şekilde görülüyor. İkinci referansta bir motor bölmesi kapağından bahsediliyor, anılan kapak bu kapak olabilir.
Selected response from:

Raffi Jamgocyan
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Kontrol kapağı /ön kontrol kapağı / arka kontrol kapağı/
Salih1946
4ön tampon
Aziz Kural
4kapak (ön kapak/arka kapak)
Yusef
3 -1motor bölmesi kapağı (ön kapak/arka kapak)
Raffi Jamgocyan


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
motor bölmesi kapağı (ön kapak/arka kapak)


Explanation:
İlk referenstaki resimde kapak açık şekilde görülüyor. İkinci referansta bir motor bölmesi kapağından bahsediliyor, anılan kapak bu kapak olabilir.


    Reference: http://www.railway-technology.com/contractors/turnkey/cm4/cm...
    Reference: http://goo.gl/istp0M
Raffi Jamgocyan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 76
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Yusef: 2. referransın hızlı trenlerle ilgisi yok, binaların yangından korfunması talİmatı, motor da bu binalarsa bulunan her herhangi b ir motor olabilir.
5 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kapak (ön kapak/arka kapak)


Explanation:
front ve rear diye sorulduğuna göre sadece kapak, bu gibi araçlarda motorun nerede
olduğu, araca göre değişebilir. Bir de baggage hatch var uçaklarda; bagaj bölmesi kapağı

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2016-04-11 10:30:32 GMT)
--------------------------------------------------

verdiğiniz referansta hatch vazifesi kuplaj tertibatını kullanılmadığı zaman korumak olarak belirtilmiş

Yusef
Turkey
Native speaker of: Turkish

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ön tampon


Explanation:
Farklı olarak özellikle araba ve tranler için geçiyor. Bir kontrol edin derim.
Selam,
Aziz

Aziz Kural
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

3 days 21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Kontrol kapağı /ön kontrol kapağı / arka kontrol kapağı/


Explanation:
Derdim

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search