mini-lift /lift trolley

Turkish translation: mini transporter / istif makinesi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mini-lift /lift trolley
Turkish translation:mini transporter / istif makinesi
Entered by: Selçuk Dilşen

07:53 Nov 24, 2015
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / mini-lift /lift trolley
English term or phrase: mini-lift /lift trolley
http://www.kaiserkraft.co.uk/search/?text=Mini-lifters&chann... adresindeki araçlar için tam bir karşılık bulamadım. Trolley için el arabası tipi mi desem karar veremedim.

Şimdiden teşekkürler.
Emin Arı
Turkey
mini transporter / istif makinesi
Explanation:
Birinci referansta "mini transporter", ikinci referansta, "istif makinesi" şeklinde kullanımlar var. Oturmuş bir karşılığı olmadığı için ikisi de kullanılabilir.

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2015-11-29 08:31:50 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim Emin bey.
Selected response from:

Selçuk Dilşen
Turkey
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5mini yükleyici / kaldırma arabası
WORDISTANBUL
4mini transporter / istif makinesi
Selçuk Dilşen
4mini forklift
Onur Inal
3mini yükseltici
ATIL KAYHAN


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mini yükseltici


Explanation:
mini-lift : yukseltici
mini trolley de bunun mobil tarafinin vurgulandigi nesne ama onu bilemedim.

ATIL KAYHAN
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 28

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mini forklift


Explanation:
Kaldırma ve taşıma amaçlı bu iş makinelerinin büyüklerine forklift deniyor. Bu yüzden burada mini forklift kullanılabilir.

Onur Inal
Austria
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8

1 day 8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
mini yükleyici / kaldırma arabası


Explanation:
Referansta verdiğim linkte bu markanın Türkçe sitesi var. Daha önce çalıştığım bir firma, Türkçe katalogları da mevcut. Bilginize.


    Reference: http://www.kaiserkraft.com.tr/
WORDISTANBUL
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mini transporter / istif makinesi


Explanation:
Birinci referansta "mini transporter", ikinci referansta, "istif makinesi" şeklinde kullanımlar var. Oturmuş bir karşılığı olmadığı için ikisi de kullanılabilir.

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2015-11-29 08:31:50 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim Emin bey.


    Reference: http://www.lift10line.com/asp/product/80/NETLIFT-100-Kg-Manu...
    Reference: http://www.ozismak.com/TR/urun-detay/67/yari-akulu-istif-%E2...
Selçuk Dilşen
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 40
Grading comment
Teşekkürler




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search