singulator

Turkish translation: tekleyici / tekleme konveyörü

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:singulator
Turkish translation:tekleyici / tekleme konveyörü
Entered by: Cihan GÖNÜLLÜ

15:33 Aug 28, 2015
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: singulator
Bir çeşit konveyör. Görsel olarak ne olduğunu buldum ama Türkçe karşılığı gerekiyor. Rulolu konveyörlerden farklı bir şey midir? Fikirleriniz nelerdir?
Cihan GÖNÜLLÜ
Turkey
tekleyici / tekleme konveyörü
Explanation:
Terim, anlamı itibariyle, tekleyici / tekleme konveyörü / tekleyici konveyör olarak ifade edilebilir diye düşünüyorum.
Selected response from:

Damla Kayıhan
Turkey
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ayırıcı bant/ ayırma bandı / singülatör
Elif Baykara Narbay
3 +1tekleyici / tekleme konveyörü
Damla Kayıhan


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tekleyici / tekleme konveyörü


Explanation:
Terim, anlamı itibariyle, tekleyici / tekleme konveyörü / tekleyici konveyör olarak ifade edilebilir diye düşünüyorum.

Damla Kayıhan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erkan Dogan: tekleyici
12 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ayırıcı bant/ ayırma bandı / singülatör


Explanation:
Alanda bu kullanımları ile karşılaştım. Bu terimlerden hareket ederseniz tam bir karşılık bulabilirsiniz sanıyorum.

Elif Baykara Narbay
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search