swap body

Turkish translation: değişken TIR kasası/konteyneri

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:swap body
Turkish translation:değişken TIR kasası/konteyneri
Entered by: Salih Ay (X)

09:52 Nov 13, 2013
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: swap body
Taşımacılıkta kullanılan "değiştirilebilir kasa/konteyner"

Görünüşü şöyle:
https://www.google.com.tr/search?q="swap body"&client=firefo...

Türkiye'de yerleşmiş bir deyim var mı?

Şimdiden teşekkürler.
Dagdelen
Turkey
değiştirilebilir/değişken TIR konteyneri
Explanation:
kasa Türkçe olarak kulağa hoş gelse de oldukça farklı anlamlar çağrıştırıyor; bu nedenle tercihim konteyner.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day46 mins (2013-11-14 10:39:21 GMT)
--------------------------------------------------

değişken TIR kasası da olabilir; böylece "kasa"nın çok anlamlılığı da bertaraf edilmiş olur.

Selected response from:

Salih Ay (X)
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5değiştirilebilir/değişken TIR konteyneri
Salih Ay (X)
5Değiştirilebilir karisör
Salih1946
4değişken kasa
adem kaya
4hareketli kasa
Raffi Jamgocyan


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hareketli kasa


Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 13 dakika (2013-11-13 10:06:14 GMT)
--------------------------------------------------

Google'da 19 sonuç çıkıyor

http://goo.gl/8hz9ud


    Reference: http://www.lojistiksozluk.com/etiket/swap-body
Raffi Jamgocyan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 76
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler. Ben de bu lojistik sözlüğü buldum ancak başka hiç kimse "swap body" e "hareketli kasa" demiyor.

Asker: Ben şimdilik "değiştirilebilir kasa" yazdım ve "swap body" parantez içinde ilave ettim. Bir bakalım, diğer arkadaşlar ne diyecek.


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
değişken kasa


Explanation:
daha makul gibi

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2013-11-13 11:48:22 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.solakotomotiv.com/urunler/Carrier_Sys.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2013-11-13 12:05:19 GMT)
--------------------------------------------------

burda kasanın değiştirebilir olması değil, kasalırın boyutun değişken olması nı vurguluyor

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2013-11-13 12:05:41 GMT)
--------------------------------------------------

boyutunun

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2013-11-13 12:11:34 GMT)
--------------------------------------------------

tamam değişiyorda boyutları farklı bir kasa takılabiliyor

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2013-11-13 12:14:05 GMT)
--------------------------------------------------

yani bana da swap i öğretmiş oldunuz

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2013-11-13 12:17:05 GMT)
--------------------------------------------------

neyse fazla ilgilenmediğim bir alan başarılar

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2013-11-13 12:29:51 GMT)
--------------------------------------------------

siz doğru terimi bulduysanız problem yok

adem kaya
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler

Asker: Hayır boyutu değil, kasanın yani konteynerin kendisinin değiştirilebilmesi kast ediliyor. Konteyner, resimde görülen o ayaklar (köprü) üzerine konuyor ve değiştiriliyor. swap= takas

Asker: Evet, veya genelde içeriği farklı bir konteyner ile değiştiriliyor. Aynı gemi taşımacılığındaki konteynerler gibi.

Asker: :) iyi de bana bir faydası yok ki.


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Değiştirilebilir karisör


Explanation:
Derdim.

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16

1 day 2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
değiştirilebilir/değişken TIR konteyneri


Explanation:
kasa Türkçe olarak kulağa hoş gelse de oldukça farklı anlamlar çağrıştırıyor; bu nedenle tercihim konteyner.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day46 mins (2013-11-14 10:39:21 GMT)
--------------------------------------------------

değişken TIR kasası da olabilir; böylece "kasa"nın çok anlamlılığı da bertaraf edilmiş olur.



Salih Ay (X)
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Teşekkürler




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search