full wrap around

Turkish translation: shrink ambalajlı

19:21 Nov 26, 2013
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing / Manufacturing equipment
English term or phrase: full wrap around
Distribution unit solutions (distribution unit: open tray/full wrap around)
Ali Ali Yildirim MCIL CL MITI
United Kingdom
Turkish translation:shrink ambalajlı
Explanation:
Bağlam çok açık olmamakla beraber, bahsi geçen dağıtım ürünleri ya açık (tepside) ya da shrink ambalaj denilen ısıyla ürüne sıkıca yapışan plastik ambalaj ile paketlenerek temin ediliyor. Türkçe'de şrink diye kullanımı çok daha az, maalesef İngilizce kelimeyle ifade ediliyor. Eğer bağlamda shrink ambalaja dair bilgi yoksa Atıl beyin ifade ettiği şekilde tam sarılmış diyeblirsiniz.
Selected response from:

Türker Türkbayrak
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4shrink ambalajlı
Türker Türkbayrak
3tam sarma
ATIL KAYHAN


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tam sarma


Explanation:
Wrap around herhangi bir seyin etrafina sarma anlamina geliyor.

ATIL KAYHAN
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
shrink ambalajlı


Explanation:
Bağlam çok açık olmamakla beraber, bahsi geçen dağıtım ürünleri ya açık (tepside) ya da shrink ambalaj denilen ısıyla ürüne sıkıca yapışan plastik ambalaj ile paketlenerek temin ediliyor. Türkçe'de şrink diye kullanımı çok daha az, maalesef İngilizce kelimeyle ifade ediliyor. Eğer bağlamda shrink ambalaja dair bilgi yoksa Atıl beyin ifade ettiği şekilde tam sarılmış diyeblirsiniz.

Türker Türkbayrak
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Çok teşekkürler!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search