https://wiki.proz.com/kudoz/english-to-turkish/management/5164154-line-agency.html

line agency

Turkish translation: icra kurumları

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:line agency
Turkish translation:icra kurumları
Entered by: Erkan Dogan

16:18 Apr 7, 2013
English to Turkish translations [PRO]
Management
English term or phrase: line agency
"At the provincial level, the responsible team of the line agencies would prepare the procurement documents under the supervision of central management of the relevant agencies" şeklinde geçiyor. İlgilenen herkese teşekkür ederim.
Sera Şentürk
icra kurumları
Explanation:
veya icracı kurumlar. Eğer bu kurumlar politikaları uygulamaya geçiriyor ve hizmetleri sağlıyorsa gerçekten, o zaman icracı kurumlar demek uygun olur. "... icracı kurumlardan sorumlu ekip (veya makam da denilebilir buraya özel olarak) merkez yönetimin denetimi altında ..."

Saygılar,

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2013-04-08 02:06:37 GMT)
--------------------------------------------------

Yanıt vermişim ama ne hikmetse referans adresi unutmuşum. Lütfen bkz. http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_difference_between_sta...
Selected response from:

Erkan Dogan
United States
Grading comment
Teşekkür ederim:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5İlgili kurum
Salih1946
4uygulayıcı/icracı kuruluş
Zeki Güler
3hat acentesi
ATIL KAYHAN
3icra kurumları
Erkan Dogan


Discussion entries: 1





  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
İlgili kurum


Explanation:
http://www.claalaska.com/services.html

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Ben de başlangıçta ilgili kurum şeklinde karşılamıştım ama aynı cümlede relevant agency geçtiği için bu seçeneği elemiştim Salih Bey


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hat acentesi


Explanation:
Yöneticilik sözlügünde "line" sözcügünün anlami "hat" olarak verilir. Örnegin, "line management" dendiginde "hat yönetimi" anlasilir. "Agency" sözcügü ise en iyi "acente" ile tanimlanabilir.

ATIL KAYHAN
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
icra kurumları


Explanation:
veya icracı kurumlar. Eğer bu kurumlar politikaları uygulamaya geçiriyor ve hizmetleri sağlıyorsa gerçekten, o zaman icracı kurumlar demek uygun olur. "... icracı kurumlardan sorumlu ekip (veya makam da denilebilir buraya özel olarak) merkez yönetimin denetimi altında ..."

Saygılar,

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2013-04-08 02:06:37 GMT)
--------------------------------------------------

Yanıt vermişim ama ne hikmetse referans adresi unutmuşum. Lütfen bkz. http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_difference_between_sta...

Erkan Dogan
United States
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkür ederim:)

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uygulayıcı/icracı kuruluş


Explanation:
.


    Reference: http://www.experts123.com/q/what-is-the-definition-of-a-line...
    Reference: http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=1739941
Zeki Güler
Ireland
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also: