PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

black car service

Turkish translation: makam arabası hizmeti

04:00 Aug 18, 2012
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Management
English term or phrase: black car service
"We offer best-in-class global travel services for supplier management, corporate global air contracting and analysis, car rental, global travel policy review, and black car service contracts."

Bu da bir tür araç kiralama anladığım kadarıyla. Ama aynı cümlede "car rental" kullanılmış. Dolayısıyla buna başka bir karşılık kullanmam gerek. Ne dersiniz?
Mustafa C. KATI
Turkey
Turkish translation:makam arabası hizmeti
Explanation:
İnternette genellikle limuzin servisiyle birlikte geçiyor. "We have limousine and black car services" gibi. Tanımlarda da yöneticilerin kullandığı resmî görünümlü arabalar olarak geçiyor.

Buna karşılık olarak en uygun makam arabası denir herhalde.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2012-08-18 06:42:57 GMT)
--------------------------------------------------

Görsellere bakınca, limuzin dışın arabalar klasik siyah, makam arabası formatında:
http://tinyurl.com/d9ms9pv

limousine and black car service:
http://tinyurl.com/c5674u9

"Black Car Service is the preferred corporate and executive car service for business travelers..."
http://www.goblackcar.com/

Selected response from:

Özgür Salman
Turkey
Grading comment
makam araçları dışında başka şeyleri içeriyor gerçi ama Türkçe'de en uygun böyle toparlanır herhalde.. Teşekkürler..
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5makam arabası hizmeti
Özgür Salman
3siyah araç hizmeti
ATIL KAYHAN
3hacizli araba
Ozer Sahin


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hacizli araba


Explanation:
Böyle olabilir

Ozer Sahin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Teşerkkürler..


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
siyah araç hizmeti


Explanation:
Bence burada gerçekten siyah araç hizmeti kasdediliyor ama ne oldugu tam olarak açik degil. Cenaze araci olabilir, örnegin. Ben oldugu gibi birakirdim.

ATIL KAYHAN
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Teşerkkürler..


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
makam arabası hizmeti


Explanation:
İnternette genellikle limuzin servisiyle birlikte geçiyor. "We have limousine and black car services" gibi. Tanımlarda da yöneticilerin kullandığı resmî görünümlü arabalar olarak geçiyor.

Buna karşılık olarak en uygun makam arabası denir herhalde.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2012-08-18 06:42:57 GMT)
--------------------------------------------------

Görsellere bakınca, limuzin dışın arabalar klasik siyah, makam arabası formatında:
http://tinyurl.com/d9ms9pv

limousine and black car service:
http://tinyurl.com/c5674u9

"Black Car Service is the preferred corporate and executive car service for business travelers..."
http://www.goblackcar.com/



Özgür Salman
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
makam araçları dışında başka şeyleri içeriyor gerçi ama Türkçe'de en uygun böyle toparlanır herhalde.. Teşekkürler..
Notes to answerer
Asker: Teşerkkürler..


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Recep Kurt
18 mins
  -> Teşekkürler.

agree  Ozer Sahin: hacizli arabadansa bu daha doğru gibi görünüyor
54 mins
  -> Teşekkürler.

agree  Nihan Pekmen
3 hrs
  -> Teşekkürler.

agree  Yener Yenici
7 hrs
  -> Teşekkürler.

agree  Erkan Dogan: Aynen.
2 days 12 hrs
  -> Teşekkürler.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search