go-to-market

Turkish translation: pazara giriş

23:25 Aug 16, 2012
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Management
English term or phrase: go-to-market
Aslında "go-to-market strategy" şeklinde alınmalı:

"Because every country is different, our Regional Marketing teams execute orchestrated, regionally relevant, go-to-market strategies across key segments that drive business to our properties."

Pek çok Türkçe kaynakta aynen kullanılmış "go-to-market stratejileri" gibi.

Peki bunun için kullanılan Türkçe bir karşılık var mı acaba? Ben bulamadım da; emin olmak istedim.. :)
Mustafa C. KATI
Turkey
Turkish translation:pazara giriş
Explanation:
bu anlama geliyor.

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2012-08-17 00:04:11 GMT)
--------------------------------------------------

Burada ben de google'a "pazara giriş" yazıp türlü türlü kaynak göstermek istemedim.

O yüzden anlamını sunuyorum.

http://business_finance.enacademic.com/29742/go_to_market


Türkçe'de bu şekilde çevrilir.

Pazara sürüş denmez değil mi?

O da pazara giriş bu da.

Ama fark yaratmak isterseniz "piyasaya giriş" diyebilirsiniz.

Selected response from:

Ali Bayraktar
Turkey
Grading comment
Teşekkürler..
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2pazara giriş
Ali Bayraktar
4 +1piyasaya açılma
erkehan
5Pazarlama stratejisine baş vurunuz
Salih1946
3pazara gitme
ATIL KAYHAN


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
pazara giriş


Explanation:
bu anlama geliyor.

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2012-08-17 00:04:11 GMT)
--------------------------------------------------

Burada ben de google'a "pazara giriş" yazıp türlü türlü kaynak göstermek istemedim.

O yüzden anlamını sunuyorum.

http://business_finance.enacademic.com/29742/go_to_market


Türkçe'de bu şekilde çevrilir.

Pazara sürüş denmez değil mi?

O da pazara giriş bu da.

Ama fark yaratmak isterseniz "piyasaya giriş" diyebilirsiniz.



Ali Bayraktar
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Teşekkürler..
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler.. Bir de referans alabilirsem süper olacak. Zira şöyle bir adreste pazara giriş için "market entry" karşılığını buldum. http://www.pwc.com/tr/en/advisory09/market-study.jhtml Bunun üzerine aşağıdaki google araması sonucunda "pazara giriş" = "market entry" sonucuna vardım. https://www.google.com.tr/#q=%22market+entry%22&hl=tr&prmd=imvnsb&source=lnt&tbs=lr:lang_1tr&lr=lang_tr&sa=X&ei=aYYtUKOtOKrf4QSR_4HYCQ&ved=0CFwQpwUoAQ&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&fp=67bf8d4e8cf8b5a9&biw=1366&bih=643 Peki o halde "go-to-market" = "x" denkleminde x'in alabileceği değerler neler olabilir..?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nihan Pekmen
44 mins
  -> Teşekkürler

agree  Erkan Dogan
3 hrs
  -> Teşekkürler

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Pazarlama stratejisine baş vurunuz


Explanation:
İlgili link:
http://www.gtms-inc.com/

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler..


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
piyasaya açılma


Explanation:
tureng bu sözü "get into market" olarak çevirmiş. Bence bu bizim "go-to" ile aynı manaya/kapıya çıkar.

Example sentence(s):
  • piyasaya açılma stratejileri
  • piyasaya açılış stratejileri

    Reference: http://tureng.com/search/piyasaya%20a%C3%A7%C4%B1lmak
erkehan
Turkey
Native speaker of: Turkish
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler..


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gülnur Seyhanoğlu
4 hrs
  -> Teşekkürler.

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pazara gitme


Explanation:
pazara gitme stratejileri

ATIL KAYHAN
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler..





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search