Book of Detailed Specifications and Maps

Turkish translation: Bina Aplikasyon Krokisi Harita Teknik Uygulama Sorumluluğu Islemi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Book of Detailed Specifications and Maps
Turkish translation:Bina Aplikasyon Krokisi Harita Teknik Uygulama Sorumluluğu Islemi
Entered by: Bülent Avcı

08:44 Jan 19, 2020
English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: Book of Detailed Specifications and Maps
Whereas the First Party have the right to build the whole property no.123450001221, located in Suluova, republic of Turkey, and construct several residential units thereon and divide the same into several interests and shares in accordance with the law as well as in conformity with the specifications set forth in the Book of Detailed Specifications and Maps implemented in this respect.
Bülent Avcı
Turkey
Bina Aplikasyon Krokisi Harita Teknik Uygulama Sorumluluğu Islemi
Explanation:
Harita Teknik Uygulama Sorumluluğu (TUS) İşlemi
Üzerine bina veya herhangi bir yapı inşa edilecek arazinin imar durumu belgesine göre projelerin hazırlanmasında gerekli standartların ve bilgilerin yer aldığı bir belgedir.
Harita Mühendisi tarafından hazırlanan Bina Aplikasyon Krokisi onaylı mimari projeye göre arsa ve bina koordinatlarını gösterecek şekilde hazırlanır.
Selected response from:

AJ Ablooglu
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Ayrıntılı şartname ve haritalar yönetmeliği
Salih1946
4detaylı şartname ve harita kitapçığı
Çağatay Duruk
3Bina Aplikasyon Krokisi Harita Teknik Uygulama Sorumluluğu Islemi
AJ Ablooglu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
book of detailed specifications and maps
Bina Aplikasyon Krokisi Harita Teknik Uygulama Sorumluluğu Islemi


Explanation:
Harita Teknik Uygulama Sorumluluğu (TUS) İşlemi
Üzerine bina veya herhangi bir yapı inşa edilecek arazinin imar durumu belgesine göre projelerin hazırlanmasında gerekli standartların ve bilgilerin yer aldığı bir belgedir.
Harita Mühendisi tarafından hazırlanan Bina Aplikasyon Krokisi onaylı mimari projeye göre arsa ve bina koordinatlarını gösterecek şekilde hazırlanır.

AJ Ablooglu
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
book of detailed specifications and maps
detaylı şartname ve harita kitapçığı


Explanation:
detailed specification detaylı şartnamedir. gerçi şartname denen şey tanım gereği detaylıdır, bu sözcük kullanılmasa da anlam değişmez. map'e harita dedim ama kroki, plan gibi sözcükler de uygun düşebilir. daha geniş bağlama baktığınızda bunun kararını verebilirsiniz.

Çağatay Duruk
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20

2 days 7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
book of detailed specifications and maps
Ayrıntılı şartname ve haritalar yönetmeliği


Explanation:
Diye biliyorum.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 59




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search