affixed may attest the same

Turkish translation: kişinin söz konusu yetkiye sahip olduğunu tasdik eder

12:47 Dec 6, 2018
English to Turkish translations [Non-PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / contracts
English term or phrase: affixed may attest the same
Aşağıdaki cümleyi, özellikle "when so afiixed may attest the same" kısmını çevirmekte zorlandım. Yardımcı olabilecek olan var mıdır acaba?

"...shall be empowered to affix the corporate seal to those documents, the execution of which, on behalf of the Corporation under its seal, is duly authorized and when so affixed may attest the same".
ali aksoy
Turkey
Turkish translation:kişinin söz konusu yetkiye sahip olduğunu tasdik eder
Explanation:
kişinin belgeleri şirket adına imzalamaya yetkili olduğunu, kaşe altına atılan imzanın bu yetkiyi tasdik ettiği/ispatladığı anlamını çıkarıyorum
Selected response from:

Baran Keki
Turkey
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1aynı şekilde tevsike kabildir
Metin Demirel
5Böyle eklenmesi aynı şeyi tasdik edebilir
Salih1946
3 +2kişinin söz konusu yetkiye sahip olduğunu tasdik eder
Baran Keki


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
kişinin söz konusu yetkiye sahip olduğunu tasdik eder


Explanation:
kişinin belgeleri şirket adına imzalamaya yetkili olduğunu, kaşe altına atılan imzanın bu yetkiyi tasdik ettiği/ispatladığı anlamını çıkarıyorum

Baran Keki
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 22
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Haluk Aka, Chartered Linguist (MCIL)
10 mins
  -> Teşekkürler Haluk Bey

agree  Sevim A.
19 hrs
  -> Teşekkürler Sevim Hanım

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
aynı şekilde tevsike kabildir


Explanation:
"...bu belgelerde şirket kaşesini kullanma yetkisine sahip olup, işbu yetkisini Şirket namına kaşe ile kullanmaya tam yetkilidir ve kaşenin bu surette kullanımı aynı şekilde tevsike kabildir."

Hızlı ve kötü bir çeviri oldu ama umarım ne demek istediği anlaşılıyordur.

Metin Demirel
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Haluk Aka, Chartered Linguist (MCIL)
7 mins
  -> Teşekkür ederim, Haluk Bey :)

57 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Böyle eklenmesi aynı şeyi tasdik edebilir


Explanation:
Tam cümle tanımımdır.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 59




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search