resulting cable lengths

Turkish translation: nihai kablo uzunlukları

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:resulting cable lengths
Turkish translation:nihai kablo uzunlukları
Entered by: Zeki Güler

09:11 Feb 3, 2015
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / Cabling
English term or phrase: resulting cable lengths
"Distributors should be located such that the resulting cable lengths are consistent with the channel performance requirements of the document."

burada -(sonuçta) ortaya çıkan- gibi bir anlam olabileceğini düşünüyorum, ama bir türlü içime sinmedi.

Önerileriniz nelerdir?
Murat Kaymakcilar
Turkey
nihai kablo uzunlukları
Explanation:
.
Selected response from:

Zeki Güler
Turkey
Grading comment
Katkı sağlayan herkese tekrar teşekkürler. Selamlar. Murat
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1sonuçtaki kablo uzunlukları
Selçuk Dilşen
5 +1(sonuçta) elde edilen kablo uzunlukları
Yakup Sahin
4 +1döşenen/çekilen kablo uzunlukları
Recep Kurt
5Ortaya çıkan kablo uzunlukları
Salih1946
4nihai kablo uzunlukları
Zeki Güler
3hesaplanan kablo uzunlukları
Emin Arı


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Ortaya çıkan kablo uzunlukları


Explanation:
IMO

Salih1946
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Salih bey teşekkür ederim.


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
(sonuçta) elde edilen kablo uzunlukları


Explanation:
elde edilen kablo uzunlukları

Yakup Sahin
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Yakup bey teşekkür ederim.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Engin Gunduz
3 hrs

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nihai kablo uzunlukları


Explanation:
.

Zeki Güler
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 28
Grading comment
Katkı sağlayan herkese tekrar teşekkürler. Selamlar. Murat
Notes to answerer
Asker: Zeki bey teşekkür ederim.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hesaplanan kablo uzunlukları


Explanation:
imho

Emin Arı
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Emin bey teşekkür ederim.


34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
sonuçtaki kablo uzunlukları


Explanation:
Teknik belgelerde kısa ve net olmakta yarar var.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2015-02-03 12:11:17 GMT)
--------------------------------------------------

Rica ederim Murat bey. Biliyorsunuz, teknik belge çevirilerinde en başta kaynak metne en yakın anlam olması bekleniyor. Kulağa hoş gelmesi yanında hediyesidir. Burada diğer meslektaşların şimdiye dek verdiği cevapların hiçbiri yanlış değil, yerine göre herhangi biri kullanılabilir. İyi çalışmalar.

Selçuk Dilşen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Katkınız için teşekkürler... "Net olalım" buna da katılıyorum.. Birebir çeviride bu karşılık doğru oluyor, ama cümleyi bu şekilde çevirdiğinizde çok iyi gelmiyor sanki kulağa Selçuk bey... Kendi çevirimi de bu yüzden beğenemedim bir türlü..


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cagdas Karatas: Daha teknik takılmak tercih edilirse lengths için metraj da kullanılabilir.
1 hr
  -> Teşekkürler Çağdaş bey.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
döşenen/çekilen kablo uzunlukları


Explanation:
Ref:
İlgili standart (EN 50173) "...kabloları, fiberin bant genişliğini iletim mesafesine göre (bandwidth x distance) OM1, OM2, OM3 kategorilerine ayırmaktadır..."
Bu kategorilerin de belirli uzunluk sınırları var, yani kablolar ilgili standartları karşılayabilmek için belirli bir uzunluktan fazla olamaz.
Yani dağıtıcılar döşenen/çekilen kablo uzunluklarının ilgili şartlara uygun olmalarını sağlayacak şekilde yerleştirilmelidir.



    Reference: http://www.emo.org.tr/ekler/12d73cae3a71238_ek.pdf
Recep Kurt
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 71
Notes to answerer
Asker: Recep bey teşekkür ederim. Yaklaşımınız tam konunun üzerinde, ekte gönderdiğiniz dokümanı da inceledim; yine de bu cümleye tam karşılık gelecek daha uygun bir terminoloji arıyorum. Selamlar.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yusef
19 hrs
  -> Teşekkür ederim Yusef Bey




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search