loops and spurs

Turkish translation: kıvrımlar ve çıkıntılar

14:38 Oct 14, 2009
English to Turkish translations [PRO]
Geology
English term or phrase: loops and spurs
Merhaba
Bu cümledeki loop ve spur kelimlerinin anlamını öğrenmek istiyorum.
Teşekkür ederim.
a Gas belt has too many loops and spurs
denizkoksal
Turkish translation:kıvrımlar ve çıkıntılar
Explanation:
...
Selected response from:

Ayşe Kıvılcım Karazor
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5döngüler ve ara bağlantılar
Ali Tuna
5Halkalar ve düz dişliler
Salih1946
4kıvrımlar ve çıkıntılar
Ayşe Kıvılcım Karazor


Discussion entries: 5





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kıvrımlar ve çıkıntılar


Explanation:
...

Ayşe Kıvılcım Karazor
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Halkalar ve düz dişliler


Explanation:
Böyle yorumluyorum.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
döngüler ve ara bağlantılar


Explanation:
Sanırım buradaki loops and spurs kavramı Amerika'daki otoyollar için kullanılan anlamda kullanılmış. Normalde otobanlardaki kavşaklar ve bunları birleştiren kısa ve daha küçük yollar için kullanılır bu terim. Bahsettiğiniz metinde ise terimi aşağıdaki şekilde kullanmanız daha uygun olabilir:

Gaz kuşakları bir çok döngüye ve döngüler arası bağlantılara sahiptir.

Ali Tuna
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search