minerogenic

Turkish translation: maden alanı

10:20 Jun 5, 2009
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Geology
English term or phrase: minerogenic
Jeolojik bir terimdir. Cümledeki kullanımı şöyledir:

100 km’ye kadar yer altında bulunan derin katmanların videolu termal çekimi yöntemiyle küçük ölçekli minerojenik bölgelere ayrılması;
Danila Krokhalev
Turkey
Turkish translation:maden alanı
Explanation:
Taş, kum, alüvyon ve kilden oluşan maden alanı.
Selected response from:

Salih1946
United States
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2maden alanı
Salih1946
5maden/mineral damarı
Emin Arı
4mineral esaslı
Yusef


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
maden alanı


Explanation:
Taş, kum, alüvyon ve kilden oluşan maden alanı.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emin Arı
1 hr
  -> Teşekkür ederim.

agree  Süleyman Tuhanioğlu
4 hrs
  -> Teşekküe ederim.

agree  ozan karakış
5 hrs
  -> Tesekkur ederim.

disagree  Yusef: açıklama discussion bölümünde
15 days

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
maden/mineral damarı


Explanation:
http://74.125.47.132/search?q=cache:neyvISdDQVkJ:www.sassa.o... açıklaması bulunabilir

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-06-05 13:20:56 GMT)
--------------------------------------------------

Maden alanı, madenin bulunduğu yerin üstü için kullanılır fakat burada yer altındaki damar ve maden kaynağından bahsedilmekte.

Emin Arı
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ali Bayraktar
1 hr
  -> teşekkürler

disagree  Salih1946: Üzgünüm ama, maden damarı "mineral lode" değil mi?
2 hrs
  -> :)

3 days 10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mineral esaslı


Explanation:
minerogenic bir jeolojik oluşumun anorganik esaslı olduğunu ifade eder, dolayısıyla oluşumun kökenine yönelik bir tabir olup, saha, alan damar, katman gibi oluşum kategorileri karşılığı değildir.

Yusef
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search