Clean Team

Turkish translation: temiz ekip

14:12 Jul 28, 2020
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Clean Team
"Sensitive information should be shared only through a dedicated clean-team until closing"
Merger & Acquisition ile ilgili bir terim, burada açıklıyor:
https://www.compensationforce.com/2006/10/clean_teams_an_.ht...
Uyumlu bir Türkçe karşılık olabilir?
Baran Keki
Turkey
Turkish translation:temiz ekip
Explanation:
Ben olsam 'temiz ekip' terimini kullanır, bu terimin açıklamasını bir dipnot olarak şu şekilde verirdim: *(İngilizce) Clean Team: Bir Birleşme ve Satınalma sürecinde tarafların gizli bilgileri birbirleriyle paylaşmak için oluşturdukları ekipler.
Selected response from:

ilker menderes iyidogan
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1temiz ekip
ilker menderes iyidogan
4Danisman firma
AJ Ablooglu
3dönüşüm ekibi
Yunus Can ATLAR
3Kayyum
Salih1946


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
clean team
Kayyum


Explanation:
Bizdeki karşılık ancak bu olabilir!

Salih1946
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
clean team
dönüşüm ekibi


Explanation:
Finansal alana vakıf değilim ama, daha önce çalıştığım uluslararası bir kuruluşta buna benzer bir geçişte bir “transition team” oluşturulmuştu. Ondan yola çıkarak “dönüşüm ekibi” karşılığını öneriyorum çünkü paylaştığınız makalede “mergers, acquisitions ve integration” tabirleri ön plana çıkmış. Alternatif olarak “dönüşümden / geçiş aşamasından sorumlu ekip / ofis / departman” da kullanılabilir.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2020-07-28 18:20:10 GMT)
--------------------------------------------------

Ya da askeri terminolojiden yaklaşırsak “devir-teslim” ekibi belki...

Yunus Can ATLAR
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Danisman firma


Explanation:
Arabuluculuk yapama yetkisi olan danisman firma/ekip.


    https://www.lexology.com/library/detail.aspx?g=42ed02a6-2f19-4271-aa93-6f940d25367c
AJ Ablooglu
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
clean team
temiz ekip


Explanation:
Ben olsam 'temiz ekip' terimini kullanır, bu terimin açıklamasını bir dipnot olarak şu şekilde verirdim: *(İngilizce) Clean Team: Bir Birleşme ve Satınalma sürecinde tarafların gizli bilgileri birbirleriyle paylaşmak için oluşturdukları ekipler.

ilker menderes iyidogan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Çağatay Duruk
4 mins
  -> teşekkür ederim




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search