reconcile

Turkish translation: karşılaştırmak/mutabakat sağlamak/uzlaştırmak

15:23 Aug 7, 2016
English to Turkish translations [PRO]
Computers (general)
English term or phrase: reconcile
"Click this button to assimilate reconciled addresses into your address book and to exit the Reconciler."
Mustafa C. KATI
Turkey
Turkish translation:karşılaştırmak/mutabakat sağlamak/uzlaştırmak
Explanation:
reconcile için bağlama göre bu karşılıklardan biri kullanılıyor, ben bu bağlamda karşılaştırmayı tercih ederim muhtemelen karşılaştırma yoluyla adres teyidi yapılıyordur...hatta isterseniz karşılaştırarak teyit etmek de denilebilir kanımca

--------------------------------------------------
Note added at 2 saat (2016-08-07 17:38:27 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.microsoft.com/Language/en-US/Search.aspx?sString...
Selected response from:

Raffi Jamgocyan
Turkey
Grading comment
muhtelif yerlerde "uzlaştırmak" karşılığı kullanılsa da içime sinmemişti. açıklama için teşekkürler..
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1uzlaştırmak
Onur Inal
4bağdaş(tır)mak
Bora Taşdemir
4karşılaştırmak/mutabakat sağlamak/uzlaştırmak
Raffi Jamgocyan
3uyuşmak
Can KARABULUT


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
karşılaştırmak/mutabakat sağlamak/uzlaştırmak


Explanation:
reconcile için bağlama göre bu karşılıklardan biri kullanılıyor, ben bu bağlamda karşılaştırmayı tercih ederim muhtemelen karşılaştırma yoluyla adres teyidi yapılıyordur...hatta isterseniz karşılaştırarak teyit etmek de denilebilir kanımca

--------------------------------------------------
Note added at 2 saat (2016-08-07 17:38:27 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.microsoft.com/Language/en-US/Search.aspx?sString...

Raffi Jamgocyan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
muhtelif yerlerde "uzlaştırmak" karşılığı kullanılsa da içime sinmemişti. açıklama için teşekkürler..

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uyuşmak


Explanation:
...uyuşan adresler...

Can KARABULUT
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: teşekkürler..


1 day 17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bağdaş(tır)mak


Explanation:
reconciled addresses: bağdaşan adresler
Reconciler: Bağdaştırıcı

Bora Taşdemir
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: teşekkürler..


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
uzlaştırmak


Explanation:
Reconciler da Adres Uzlaştırıcısı veya kısaca Uzlaştırıcı

--------------------------------------------------
Note added at 7 days (2016-08-15 08:50:57 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cevap olarak "uzlaştırmak" tercih ettiyseniz, puanı bu cevabı ilk veren kişiye vermeniz daha uygun olurdu


    https://www.ups.com/worldshiphelp/WS14/TRK/AppHelp/TASKS/Validate_Your_Address_Book.htm
Onur Inal
Austria
Works in field
Native speaker of: Turkish
Notes to answerer
Asker: teşekkürler..


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Salih1946
8 hrs
  -> Teşekkür ederim




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search