top-of-rock

Turkish translation: kabin üzeri/üstü ağ anahtarı

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:top-of-rock
Turkish translation:kabin üzeri/üstü ağ anahtarı
Entered by: altugk

21:59 May 27, 2014
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: top-of-rock
Network services include gateways, virtual switch extensions, network managers, and top-of-rack (TOR) switches

(Google'da şöyle bir sayfa buldum: http://www.techiehq.net/computing/top-rack-definition-72651....
Handan Ceyhan
Turkey
kabin üzeri/üstü ağ anahtarı
Explanation:
Bu terimin tam karşılığı yok dilimizde ama ifade edilen kabinin en üst yuvasına takılan bir anahtar. Yaptığı iş dıştan gelen bağlantıları yukarıdan almak ve kabin içindeki diğer cihazlara dağıtmak. Bu topolojide esas önemli husus, ağ altyapısında herhangi bir değişiklik olduğunda ya da esneklik gerektiğinde kabin içi kablolamanın değişmesinin gerekmemesi. Ben fiziki olarak kabindeki en üst bölümde bulunduğu için bu şekilde bir kullanımın uygun olacağını düşünüyorum. İyi çalışmalar.
Selected response from:

altugk
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rafın en üstünde bulunan (ağ anahtarı)
BETA LANGUAGE
3 +1kabin üzeri/üstü ağ anahtarı
altugk


  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kabin üzeri/üstü ağ anahtarı


Explanation:
Bu terimin tam karşılığı yok dilimizde ama ifade edilen kabinin en üst yuvasına takılan bir anahtar. Yaptığı iş dıştan gelen bağlantıları yukarıdan almak ve kabin içindeki diğer cihazlara dağıtmak. Bu topolojide esas önemli husus, ağ altyapısında herhangi bir değişiklik olduğunda ya da esneklik gerektiğinde kabin içi kablolamanın değişmesinin gerekmemesi. Ben fiziki olarak kabindeki en üst bölümde bulunduğu için bu şekilde bir kullanımın uygun olacağını düşünüyorum. İyi çalışmalar.

altugk
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Engin Gunduz
2 days 19 hrs
  -> Teşekkürler Engin Bey.

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rafın en üstünde bulunan (ağ anahtarı)


Explanation:
top-of-rack
rafın en üstünde bulunan (ağ anahtarı)


Explanation:
top-of-rack switch:
sistem rafinda sıranın en üstünde bulunan ağ anahtarı

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2014-05-27 23:13:27 GMT)
--------------------------------------------------

soruda rack yerine rock yazilmis


BETA LANGUAGE
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search