Packet storm

Turkish translation: paket fırtınası

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Packet storm
Turkish translation:paket fırtınası
Entered by: altugk

13:02 Apr 29, 2014
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: Packet storm
In Operations Manager, you need to protect your network against packet storms by using external tools
Handan Ceyhan
Turkey
paket fırtınası
Explanation:
Merhabalar. Bu terimin dilimizde bir karşılığı yok. DoS (Denial of Service) tipi saldırılarda çok sayıda paketin bir adrese gönderilmesine verilen isim. Böylece hedef cevap veremez hale gelir. Bu şekilde bir kullanım öneriyorum. İyi çalışmalar.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2014-04-30 18:31:26 GMT)
--------------------------------------------------

Geç cevap için özür dilerim. Bence paket saldırısı da uygun bir karşılık olabilir. Ya da "yoğun paket saldırısı" diyebiliriz.
Selected response from:

altugk
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4paket fırtınası
altugk
3yogun paket gonderimi
bmavzer


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
packet storm
paket fırtınası


Explanation:
Merhabalar. Bu terimin dilimizde bir karşılığı yok. DoS (Denial of Service) tipi saldırılarda çok sayıda paketin bir adrese gönderilmesine verilen isim. Böylece hedef cevap veremez hale gelir. Bu şekilde bir kullanım öneriyorum. İyi çalışmalar.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2014-04-30 18:31:26 GMT)
--------------------------------------------------

Geç cevap için özür dilerim. Bence paket saldırısı da uygun bir karşılık olabilir. Ya da "yoğun paket saldırısı" diyebiliriz.

altugk
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Peki paket saldırısı diyebilir miyiz?


1 day 9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
packet storm
yogun paket gonderimi


Explanation:
Daha once de bahsedilmis, bu terimin tam karsiligi yok dilimizde. Fakat cumle yapisina uygun olarak ve dilimize uygun olarak bu sekilde nitelendirilebilir diye dusunuyorum.

bmavzer
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search