Single Vehicle

Turkish translation: Römorksuz Araç

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Single Vehicle
Turkish translation:Römorksuz Araç
Entered by: Selçuk Dilşen

09:24 Jul 22, 2020
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Driving Licence
English term or phrase: Single Vehicle
Ehliyetteki single vehicle ibaresini nasıl çeviriebiliriz. 'Tek Araç' 'Motorlu Taşıt'
aynurd
Turkey
römorksuz araç
Explanation:
https://drivinglaws.aaa.com/tag/types-of-drivers-licenses/ adresindeki açıklamalardan ilgili kavram ortaya çıkıyor. Burada "single" herhangi bir şekilde römork (dorse) takmayan araçları ifade ediyor. Treyler gibi ağır vasıtalar işlev olarak çekicidir; görevleri arkalarındaki römorku (dorseyi) çekmektir. Referanstaki açıklamalarda daha geniş bilgi verilmiş.
Selected response from:

Selçuk Dilşen
Turkey
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2römorksuz araç
Selçuk Dilşen
5Hususi Araç
Salih1946
4Tek tip arac
AJ Ablooglu
3 +1Tek araç
Baran Keki


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
single vehicle
Tek araç


Explanation:
Başka bilgi yoksa ben bu şekilde çevirirdim.

Baran Keki
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ATIL KAYHAN
21 hrs
  -> Teşekkürler Atıl Bey

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tek tip arac


Explanation:
Bazi ehliyetlerle degisik arac tipleri mesela 1 axli 2 axli, tir, kamyon, araba vs kullanilabilir.

AJ Ablooglu
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
single vehicle
römorksuz araç


Explanation:
https://drivinglaws.aaa.com/tag/types-of-drivers-licenses/ adresindeki açıklamalardan ilgili kavram ortaya çıkıyor. Burada "single" herhangi bir şekilde römork (dorse) takmayan araçları ifade ediyor. Treyler gibi ağır vasıtalar işlev olarak çekicidir; görevleri arkalarındaki römorku (dorseyi) çekmektir. Referanstaki açıklamalarda daha geniş bilgi verilmiş.


    https://drivinglaws.aaa.com/tag/types-of-drivers-licenses/
Selçuk Dilşen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 100
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Recep Kurt
10 hrs
  -> Teşekkür ederim Recep Bey.

agree  Sarper Aman: Evet, şu sayfa da aynı sonuca destekliyor sanırım. https://en.wikipedia.org/wiki/Commercial_driver's_license
21 hrs
  -> Teşekkür ederim Sarper Bey. Wikipedia bağlantısı vermeniz de çok güzel.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Hususi Araç


Explanation:
Böyle biliyor ve kullanıyorum

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 235




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search