Ha he been scripted and sent in?

Swedish translation: Finns hans inlägg nedskrivet och inlämnat?

12:57 Jun 4, 2008
English to Swedish translations [PRO]
Government / Politics / general - political debate
English term or phrase: Ha he been scripted and sent in?
Meningen före är ungefär "Jag undrar om han verkligen tror på vad han själv säger."
Maria Melin (X)
Sweden
Swedish translation:Finns hans inlägg nedskrivet och inlämnat?
Explanation:
Antar att allt som sägs noteras och arkiveras.
Efter att ha läst länken tror jag att hon menar detta..:-)
Selected response from:

Cecilia Richter Ekholm
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Ha ha - har dom undersökt dej och sedan skickat in dej på sjukan?
Karin SommerBlomstrand
3Har han sänts hit in med ett förberett manuskript att läsa upp för oss?
USER0059 (X)
2Finns hans inlägg nedskrivet och inlämnat?
Cecilia Richter Ekholm


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
ha he been scripted and sent in?
Finns hans inlägg nedskrivet och inlämnat?


Explanation:
Antar att allt som sägs noteras och arkiveras.
Efter att ha läst länken tror jag att hon menar detta..:-)


    Reference: http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//...
Cecilia Richter Ekholm
Native speaker of: Swedish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Tack alla för hjälpen!


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Has he been scripted and sent in?
Har han sänts hit in med ett förberett manuskript att läsa upp för oss?


Language variant: sv-fi

Explanation:
Du vill säkert förkorta; jag uttryckte mig litet långt för att riktigt förklara innebörden.

USER0059 (X)
Finland
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in FinnishFinnish

2 days 13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ha he been scripted and sent in?
Ha ha - har dom undersökt dej och sedan skickat in dej på sjukan?


Explanation:
Antar att det är en "talesspråk- mening"

Karin SommerBlomstrand
Native speaker of: Native in SwedishSwedish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search