shelf-planning

Slovak translation: plánovanie umiestnenia regálov

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:shelf-planning
Slovak translation:plánovanie umiestnenia regálov
Entered by: Erich Szabo

12:31 Mar 18, 2014
English to Slovak translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: shelf-planning
Z oblasti predaja - obchodné reťazce.
Erich Szabo
Slovakia
naplánovanie umiestnenia regálov
Explanation:
mohlo by to byť aj "naplánovanie umiestenenia tovarov na regáloch" no takto bez bližšieho kontextu sa zrejme dá len hádať :-)

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2014-03-24 04:45:58 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dakujem Erich
Selected response from:

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4naplánovanie umiestnenia regálov
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3usporiadanie tovaru v regáloch
Kristian Madar


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
usporiadanie tovaru v regáloch


Explanation:
http://www.avgast.sk/home/ako-spravne-usporiadat-tovar-v-reg...


--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2014-03-18 13:00:11 GMT)
--------------------------------------------------

inými slovami umiestnenie tovaru v regáloch tak, aby kľúčové produkty pre supermarket boli hneď poruke a núkali sa zákazníkovi.
A shelf rotation je podľa mňa keď sa výrobky s najdlhším dátumom spotreby umiestňujú ako posledné v poradí a výrobky, ktorých dátum spotreby je najkratší, sa umiestňujú ako prvé na dosah

Kristian Madar
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 3

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
naplánovanie umiestnenia regálov


Explanation:
mohlo by to byť aj "naplánovanie umiestenenia tovarov na regáloch" no takto bez bližšieho kontextu sa zrejme dá len hádať :-)

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2014-03-24 04:45:58 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dakujem Erich

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 36




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search