traction centre assembly

Slovak translation: zostava pohonného ústrojenstva, pohonný agregát

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:traction centre assembly
Slovak translation:zostava pohonného ústrojenstva, pohonný agregát
Entered by: Kristian Madar

20:56 Nov 5, 2012
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / trains suspensions and bogies
English term or phrase: traction centre assembly
Products:

- Railway bogie suspension components including:
- traction centre assemblies
- ...

Takto to vyzera: http://www.hellotrade.com/ferrabyrne-uk/railway-traction-cen...

dakujem za pomoc
Kristian Madar
Slovakia
zostava pohonného ústrojenstva, pohonný agregát
Explanation:
Traction centre - pohonné/hnacie ústrojenstvo.
Nemyslím si, že by v tomto prípade išlo o "stredové" hnacie ústrojenstvo.
Selected response from:

Peter Kissik
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zostava pohonného ústrojenstva, pohonný agregát
Peter Kissik
3trakčná stredová zostava
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trakčná stredová zostava


Explanation:
presny preklad si bude vyzadovat podrobnejsie studium technickych clankov (napr. na Webe) alebo konzultaciu so slovenskym zeleznicnym inzinierom.
Odporucam Ti nasledovnu stranku: http://www.zeleznicne.info/view.php?cisloclanku=2010010006
Prijemne studium! :-))
Juro

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 36

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zostava pohonného ústrojenstva, pohonný agregát


Explanation:
Traction centre - pohonné/hnacie ústrojenstvo.
Nemyslím si, že by v tomto prípade išlo o "stredové" hnacie ústrojenstvo.

Peter Kissik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search