security tag

Slovak translation: bezpečnostná etiketa

11:17 Oct 26, 2015
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Textiles / Clothing / Fashion / Store
English term or phrase: security tag
Kolegovia, ako sa správne povie ten bezpečnostný prvok na šatstve a všeobecne na drahšom tovare, čo vám pri pokladni odstránia špeciálnym nástrojom?

Ide o toto: https://www.google.sk/search?hl=sk&rlz=1Q1GGLD_enSK408SK408&...

Viem, čo to je, ale neviem spisovný slovenský názov.


Ďakujem.
Vladimír Hoffman
Slovakia
Slovak translation:bezpečnostná etiketa
Explanation:
http://www.unidekor.sk/sk/shop/pevne-etikety-prislusenstvo

máte toto na mysli?
Selected response from:

Kristian Madar
Slovakia
Grading comment
Ďakujem moc, presne to som myslel.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3bezpečnostná etiketa
Kristian Madar
4ochranná nálepka / detekčný prvok / ochranný prvok
Igor BURAK


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
bezpečnostná etiketa


Explanation:
http://www.unidekor.sk/sk/shop/pevne-etikety-prislusenstvo

máte toto na mysli?

Kristian Madar
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ďakujem moc, presne to som myslel.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martin Janda: to bude ono
9 mins
  -> vďaka

agree  Lucia [Lulu] Lay
19 mins
  -> vďaka

agree  Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
2 hrs
  -> vďaka

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ochranná nálepka / detekčný prvok / ochranný prvok


Explanation:
Výrobca bezpečnostných systémov na ochranu tovaru:
http://www.slovakalarms.sk/eas/systemy-proti-kradezi.html
https://www.google.it/#q=detekčný prvok tovaru

Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search