Family Assessment Team

Slovak translation: posudková komisia

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Family Assessment Team
Slovak translation:posudková komisia
Entered by: Michal Zugec

22:01 Apr 12, 2009
English to Slovak translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / Social care, Local Social care offices
English term or phrase: Family Assessment Team
Context:

In the meantime, the Local Authority plans to move the contact to the family home to assist Mrs. xxx to acquire more adequate parenting skill as main carer for her children. The Local Authority proposes to assess and where possible address identified areas of concern expressed by the ***Family Assessment Team.*** These contact sessions will be supervised by social care staff and aided by an interpreter.


Lanugage variant 2: United Kingdom

Bohuzial som nenasiel na internete ci existuje uz zauzivany termin na internete ani v zdrojoch oficialnych prekladov v UK. Poprosim kolegov so skusenostami, ci sa stretli so zauz. terminom, resp. vhodnym prekladom. Dakujem
Kristian Madar
Slovakia
posudková komisia
Explanation:
dnes veľa kolegov asi nebude k dispozícii, tak ja by som to dal takto. Slovo "Rodinná a pod." by som vynechal, lebo mi to tam nejako nesedí z kontextu vyplýva jej úloha a zloženie.
Selected response from:

Michal Zugec
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1skupina / tím pre posudzovanie rodinného prostredia
Igor Liba
4skupina/tím pre posudzovanie (sociálnej situácie) rodín
Slavomir BELIS
3 +1tím pre posudzovanie rodiny
Rad Graban
3 +1posudková komisia
Michal Zugec


Discussion entries: 1





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
family assessment team
posudková komisia


Explanation:
dnes veľa kolegov asi nebude k dispozícii, tak ja by som to dal takto. Slovo "Rodinná a pod." by som vynechal, lebo mi to tam nejako nesedí z kontextu vyplýva jej úloha a zloženie.

Michal Zugec
Slovakia
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Chmelarova: prve co ma napadlo vo vseobecnom preklade
8 hrs
  -> vďaka

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
family assessment team
tím pre posudzovanie rodiny


Explanation:
Ja používam tento termín. Pri posudzovaní rodiny sa zohľadňuje všetko možné: schopnosť rodičov napĺňať fyzické a citové potreby detí, kultúrne a spoločenské pozadie rodiny, interakcia medzi členmi rodiny, história domáceho násilia, schopnosť a ochota rodičov spolupracovať s úradmi/agentúrami, vzťahy medzi členmi rozšírenej rodiny a ich vplyvy atď. Pracoval som už na 6 stranovom posudku, ale aj na 50 stranovom.

Rad Graban
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Chmelarova
4 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
family assessment team
skupina/tím pre posudzovanie (sociálnej situácie) rodín


Explanation:
Len ďalší tip, respektíve opisnejší preklad, keďže to všetko súvisí s prácou sociálnych služieb, respektíve ide asi o súčasť služieb sociálnej starostlivosti alebo o niečo, čo tieto služby robia. A to "family" by som skôr dal do množného čísla. Zdá sa mi to takto prirodzenejšie v slovenčine, keďže tento tím/skupina/odbor/oddelenie/útvar neposudzuje len túto jednu rodinu, ale špecializuje sa na túto činnosť všeobecne.

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2009-04-13 14:17:57 GMT)
--------------------------------------------------

Vždy sa zaoberá množstvom rodín, posudzuje množstvo rodín.

Slavomir BELIS
Slovakia
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 15

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
family assessment team
skupina / tím pre posudzovanie rodinného prostredia


Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2009-04-13 06:20:06 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.suffolk.gov.uk/CareAndHealth/Accommodation/Childr...



--------------------------------------------------
Note added at 1 day7 hrs (2009-04-14 05:56:07 GMT)
--------------------------------------------------

aj v slovenskej legislative sa pouziva vyraz "posudzovanie rodinného prostredia"

Igor Liba
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Kissik
2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search